• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ogilvy PR a castigat contul de comunicare corporate Heineken Romania

Ogilvy PR a castigat contul de comunicare corporate Heineken Romania

Heineken Romania a incredintat agentiei Ogilvy Public Relations coordonarea comunicarii corporate si managementul reputatiei sale pe piata romaneasca, in urma unui proces de selectie organizat in luna septembrie.

Serviciile furnizate in cadrul acestui parteneriat includ strategie si consultanta de comunicare corporate, dezvoltarea si implementarea campaniilor de responsabilitate sociala, precum si gestionarea relatiei cu grupurile de public tinta ale companiei, incluzand mass-media, angajati, lideri de opinie, parteneri de business.

"Compania noastra are un rol important atat pe piata berii, cat si in societatea romaneasca, avand cel mai mare numar de fabrici si cel mai variat portofoliu de marci. Prin urmare, implicarea noastra trebuie sa fie la toate nivelurile – social, economic si de mediu. Avem nevoie de parteneri care inteleg rolul complex pe care il avem in Romania si care ne pot sustine in indeplinirea obiectivelor de comunicare, dar si de implicare sociala si de responsabilitate a companiei", a spus Ana-Maria Muresan, Corporate Relations Manager, Heineken Romania.  

"Fiecare cont castigat in ultimul an a demonstrat ca avem o expertiza solida in comunicare corporate. Noul parteneriat cu Heineken Romania, companie aflata in clasamentul celor mai mari 100 de companii private din economie, reprezinta o reconfirmare a competentelor echipei noastre in aceasta arie. Este, de asemenea, o reconfirmare a ratei de castig de 100% a pitchurilor in care ne-am implicat in 2008", a spus Alina Stanciu, Business Director Ogilvy Public Relations.

Heineken Romania este unul dintre cei mai importanti producatori pe piata de bere din Romania, avand o cota de aproximativ 30%, conform AC Nielsen, iunie 2008 (impreuna cu Bere Mures, companie achizitionata de Heineken in prima parte a acestui an). Heineken are cinci fabrici situate la Craiova, Constanta, Hateg, Miercurea Ciuc si Targu Mures.

Compania ofera cel mai diversificat portofoliu de marci: Heineken, Zipfer, Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana si Neumarkt.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//