• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Piata imobiliara da semne de revenire - creste numarul tranzactiilor, cresc din nou si preturile

Piata imobiliara da semne de revenire - creste numarul tranzactiilor, cresc din nou si preturile

Cele mai recente statistici din 2015 indica doar semne bune pentru piata imobiliara din Romania, pe segmentul rezidential. A crescut interesul cumparatorilor, a crescut numarul tranzactiilor si acelasi trend se constata si in ceea ce priveste preturile. In marile orase din tara (in special in Cluj-Napoca), se asteapta cresteri de cateva procente si in urmatoarele luni. Analizele de piata au luat in calcul atat tranzactiile cu apartamente vechi, cat si pe cele cu proprietati noi.

 

Programul Prima Casa a ajutat considerabil piata rezidentiala de real estate in ultimii ani, iar acum, in 2015, se observa un nivel record de cereri. Cele mai cautate sunt apartamentele din ansambluri rezidentiale noi, indiferent ca este vorba despre vanzari de apartamente in Sibiu, in Brasov sau in Bucuresti sau pe litoral. Apartamentele noi sunt preferate si de banci, care le incadreaza la un nivel mai ridicat de creditare. In plus, clientii au avantajul ca, la finalul rambursarii imprumutului, sa nu ramana intr-o proprietate foarte veche.

 

Dezvoltatorii sunt din nou interesati de constructii "in viteza", dupa ani multi in care santierele au fost rare in peisajul urban. Mai mult decat atat, multi dezvoltatori sunt preocupati de a-si creste brandul si de a promova proprietatile cu nivel ridicat de calitate, asa cum este cazul firmei imobiliare Alma Sibiu. In orasul care s-a remarcat in 2007 prin statutul de Capitala Culturala Europeana, investitiile romanesti si straine au inregistrat cresteri notabile, ceea ce se vede in dezvoltarea generala urbana. Multe constructii noi apar, caci exista interes pe piata - proprietatile bune isi gasesc rapid cumparatori.

 

Se contureaza si un nou val de investitori care cumpara apartamente si garsoniere pentru a le inchiria. Acestia contribuie la cresterile generale de pret, care sunt "inghitite" in mod natural de piata, cu pasi mici - miscare foarte diferita fata de cea care a cauzat intrarea in criza economica.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//