• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Tichetele cadou, o optiune perfecta pentru marketing si recompense

Tichetele cadou, o optiune perfecta pentru marketing si recompense

Companiile care utilizeaza tichete valorice reglementate de legislatie pot ajunge sa economiseasca sume importante, atat pe partea de resurse umane, cat si in alte zone de costuri operationale. Cele mai utilizate sunt bonurile de masa, tichete emise de companii autorizate precum UP Romania. Acestea pot fi acordate doar salariatilor, fiind scutite de anumite taxe. Exista insa multe alte tipuri de tichete, printre care tichete cadou - emise in format fizic, dar si pe carduri (varianta mai noua).

 

Tichetele cadou pot fi acordate angajatilor in anumite contexte - de exemplu de Craciun, de Paste, de 8 Martie sau de 1 iunie. Tichetele pot fi folosite insa si pentru actiuni de marketing. Unele firme pot oferi bonuri cadou clientilor care cumpara produse sau servicii de anumita valoare. De asemenea, exista multe companii care ofera tichete cadou sub forma unor recompense, in situatii variate - de exemplu, atunci cand un client recomanda serviciile / produsele companiei unei alte persoane si atrage astfel un client nou (practic, o componenta de vanzari in care clientii sunt activati si transformati in agenti de vanzari).

 

Tichetele cadou acordate in scop de marketing partenerilor si clientilor nu sunt impozitate deloc - situatie ideala, practic o bresa de care se poate profita in actualul sistem fiscal (una dintre putinele astfel de facilitati). Un alt exemplu concret de utilizare a tichetelor este cel al industriei de sondare de piata. Companiile care realizeaza sondaje (telefonic si online) ofera tichete cadou celor care accepta astfel sa raspunda la intrebari in scop statistic. 

 

O mare firma internationala din acest domeniu are chiar un sistem online bine pus la punct, prin prisma caruia ofera puncte la orice sondaje completate pe internet. Atunci cand punctele ajung la o anumita valoare cumulata, utilizatorii pot solicita primirea de tichete cadou. Sistemul este extrem de util, caci altfel recompensele ar fi supuse unei taxari majore, daca ar fi asimilate unor relatii comerciale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//