Alaturi de pixuri si de stick-urile de memorie USB, brelocurile raman in ~ topul accesoriilor care, in forma personalizata cu un anumit brand, devin adevarati ~ agenti de marketing direct. Eficienta nu poate fi contestata, caci reusesti sa ~ ajungi in mediul ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Brelocurile personalizate raman un instrument puternic de marketing

Alaturi de pixuri si de stick-urile de memorie USB, brelocurile raman in topul accesoriilor care, in forma personalizata cu un anumit brand, devin adevarati agenti de marketing direct. Eficienta nu poate fi contestata, caci reusesti sa ajungi in mediul personal al unui client / potential client, intr-un mod care nu este deloc intruziv. Pur si simplu ii oferi acestuia un produs util, pe care il va folosi cu placere, zi de zi. In acelasi domeniu se remarca si odorizantele auto, dar acestea se potrivesc doar unui anumit segment de public. In schimb, oricine are chei si implicit are nevoie de un breloc pentru a le tine in siguranta, impreuna.
Pana si tricourile pierd "competitia" cu astfel de accesorii personalizate, caci ele sun purtate doar in sezonul cald, doar in anumite spatii si, evident, pe termen scurt. Brelocurile se pot personaliza usor, iar posesorul va vedea mereu brandul respectiv. Brelocul nu trebuie ales intamplator, pentru a exista o sansa cat mai mare ca acesta sa fie chiar placut si utilizat de cel ce il primeste. Asadar, o companie care isi doreste eficienta pe plan de marketing direct trebuie sa aleaga brelocuri cat mai atractive in raport cu segmentul de public pe care il vizeaza in respectiva campanie. Trebuie cumparate brelocuri de cat mai buna calitate, care arata "premium".
Fiecare persoana utilizeaza cel mult 2-3 seturi de chei, deci numarul de brelocuri folosite va fi limitat in acest fel. Tocmai de aceea, este bine ca brelocul sa il impresioneze pe posesor, pentru ca acesta sa il includa in "topul" sau. Mai departe, chiar si in mod inconstient, persoana respectiva se va familiariza tot mai mult cu brandul inscriptionat pe breloc, va dezvolta o relatie cu acesta. Automat, va creste sansa de activare sau de reactivare a sa ca si consumator.
Companiile care activeaza in aceasta sfera de productie de materiale personalizate ofera multe tipuri de produse si o mare varietate pe fiecare segment. Cei de la www.promotion.eu pot fi contactati pentru comenzi de insigne personalizate, utile si in scopuri ce nu tin in mod direct de partea de marketing.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info