• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brelocurile personalizate raman un instrument puternic de marketing

Brelocurile personalizate raman un instrument puternic de marketing

Alaturi de pixuri si de stick-urile de memorie USB, brelocurile raman in topul accesoriilor care, in forma personalizata cu un anumit brand, devin adevarati agenti de marketing direct. Eficienta nu poate fi contestata, caci reusesti sa ajungi in mediul personal al unui client / potential client, intr-un mod care nu este deloc intruziv. Pur si simplu ii oferi acestuia un produs util, pe care il va folosi cu placere, zi de zi. In acelasi domeniu se remarca si odorizantele auto, dar acestea se potrivesc doar unui anumit segment de public. In schimb, oricine are chei si implicit are nevoie de un breloc pentru a le tine in siguranta, impreuna.

 

Pana si tricourile pierd "competitia" cu astfel de accesorii personalizate, caci ele sun purtate doar in sezonul cald, doar in anumite spatii si, evident, pe termen scurt. Brelocurile se pot personaliza usor, iar posesorul va vedea mereu brandul respectiv. Brelocul nu trebuie ales intamplator, pentru a exista o sansa cat mai mare ca acesta sa fie chiar placut si utilizat de cel ce il primeste. Asadar, o companie care isi doreste eficienta pe plan de marketing direct trebuie sa aleaga brelocuri cat mai atractive in raport cu segmentul de public pe care il vizeaza in respectiva campanie. Trebuie cumparate brelocuri de cat mai buna calitate, care arata "premium". 

 

Fiecare persoana utilizeaza cel mult 2-3 seturi de chei, deci numarul de brelocuri folosite va fi limitat in acest fel. Tocmai de aceea, este bine ca brelocul sa il impresioneze pe posesor, pentru ca acesta sa il includa in "topul" sau. Mai departe, chiar si in mod inconstient, persoana respectiva se va familiariza tot mai mult cu brandul inscriptionat pe breloc, va dezvolta o relatie cu acesta. Automat, va creste sansa de activare sau de reactivare a sa ca si consumator.

 

Companiile care activeaza in aceasta sfera de productie de materiale personalizate ofera multe tipuri de produse si o mare varietate pe fiecare segment. Cei de la www.promotion.eu pot fi contactati pentru comenzi de insigne personalizate, utile si in scopuri ce nu tin in mod direct de partea de marketing.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//