• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cardurile de fidelitate tin clientii mai aproape de retailer

Cardurile de fidelitate tin clientii mai aproape de retailer

Desi pot fi deja incadrate la metode "clasice" de marketing, programele bazate pe carduri de fidelitate sunt in continuare de actualitate, aducand cresteri de vanzari pentru retaileri. De fapt, tot mai multe companii din diverse domenii de activitate implementeaza astfel de sisteme, incercand sa-si tina clientii mai aproape. Chiar anul trecut, un important nume din FMCG a lansat pentru clientii sai un card de fidelitate, in conditiile in care si alte branduri concurente operau deja astfel de sisteme.

 

Oferindu-i clientului un card de fidelitate, actionezi pe mai multe planuri. In primul rand, ii oferi un statut - acela de partener, de client preferential, ceea ce il va incanta si il va determina sa te viziteze mai des. In retail, evident, vizitele se finalizeaza in general cu vanzari, deci creste cifra de afaceri si implicit profitul. Mai departe, ii oferi clientului recompense si il determini sa consume mai mult.

 

Foarte important la un sistem de carduri de fidelitate este faptul ca poti analiza comportamentul de consum al clientilor. Vezi cat de des si ce anume cumpara, cum reactioneaza la campanii si promotii. Poti astfel sa-ti adaptezi mai bine politica de marketing si sa oferi promotii care chiar sa functioneze, care chiar sa determine clientii sa cumpere mai mult.

 

Daca esti reprezentantul unei companii din retail, indiferent de domeniu si indiferent de tipul de abordare (B2B sau B2C), poti vizita website-ul printcard.ro pentru a gasi solutii potrivite la nevoile tale de business in materie de marketing - fidelizare clienti. 

 

Cei de la Printcard Systems vin in ajutorul reprezentantiilor companilor si a proprietarilor de afacere cu o oferta avantajoasa de tiparire a cardurilor de fidelitate. Se ofera atat imprimante de carduri (de vanzare sau de inchiriat), cat si materiale precum carduri PVC si alte consumabile. Cardurile se pot tipari color sau monocrom, o fata sau ambele fete, cu elemente distinctive de tipul codurilor de bare sau serii unice, elemente anticopiere, banda magentica sau cip, se mai precizeaza pe printcard.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//