• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Peste 500 de copii viziteaza fabrica Danone din Bucuresti in saptamana Scoala Altfel

Peste 500 de copii viziteaza fabrica Danone din Bucuresti in saptamana Scoala Altfel

În săptămâna Scoala Altfel, program derulat între 6 si 10 aprilie 2015, peste 500 de copii de la 3 grădinite si 14 scoli din capitală vor vizita fabrica Danone, prin programul „Vino acasă la Danone”.

 

În cadrul vizitelor în fabrica Danone din Bucuresti copiii află mai multe informatii despre cum compania produce iaurturi de cea mai bună calitate si învată despre drumul laptelui de la fermele partenere românesti până la fabrică, despre cum se transformă laptele proaspăt în iaurt, dar si despre cât de importantă este o alimentatie sănătoasa zilnică.

 

„Danone a crescut constant în cei 16 ani de când produce iaurt în România si în tot acest timp a contribuit si la cresterea si dezvoltarea comunitătii. Prin participarea la  programul “scoala Altfel”, vrem să promovăm o alimentatie echilibrată si sănătoasă, fiind bine cunoscut faptul că obiceiurile alimentare se formează încă din copilărie, iar educatia în acest sens trebuie să înceapă de timpuriu. În decursul acestor întâlniri interactive, ne propunem să îi învătăm pe copii despre beneficiile iaurtului si principiile unei alimentatii echilibrate, atât de importantă pentru o crestere sănătoasă”, explică Cristina Popescu, Director Comunicare Danone România.

 

Proiectul vizitelor pentru copii în fabrică a început în anul 2012, când compania a lansat programul „Vino acasă la Danone”. În decursul acestor vizite copiii degustă laptele proaspăt folosit la producerea iaurtului si pot urmări cum se produc zilnic peste 1 milion de iaurturi simple, cu fructe sau cu cereale, pentru toate gusturile.

 

Până acum peste 5000 de copii au trecut poarta fabricii din Colentina ca să descopere magia din spatele unui pahar de iaurt.

  

Danone România este lider de piată pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone. 

 

Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 120 de tări, detinând locul 1 în lume în fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate si alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a înregistrat în 2013 vânzări de peste 20 miliarde EURO. 

 

Danone a facut primul pas pe piată în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infectiile intestinale, care afectau în special copiii. Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni si pune pe piată o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase si nutritive în mai mult de 70 de tări în întreaga lume. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi în stil grecesc, bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăt (Danette) si gamele Danone cu iaurt simplu si cu fructe, asa cum sunt în România Cremosso si Delicios. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//