• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grupul Hornbach - crestere cu 6% a cifrei de afaceri, la 3,57 miliarde de euro

Grupul Hornbach - crestere cu 6% a cifrei de afaceri, la 3,57 miliarde de euro

Ritmul de crestere al Hornbach Holding AG (grupul Hornbach) s-a accelerat în exercitiul financiar 2014/2015, comparativ cu anul precedent. Astfel, cifra de afaceri a concernului a crescut în intervalul 1 martie 2014 - 28 februarie 2015, la nivel de concern, cu 6%, fată de 4,3% în perioada anterioară, ajungând la 3,572 miliarde de euro. 

 

În cel mai mare subconcern operativ, Hornbach-Baumarkt-AG  (segmentul de magazine de materiale de constructii si grădinărit), care, la data bilantului, 28 februarie 2015, opera la nivel european 146 magazine de bricolaj în nouă tări, cifra de afaceri a crescut cu 6,5%, ajungând la 3,357 miliarde de euro. Raportat la suprafată (n.red. fără a se lua în calcul magazinele inaugurate si cele închise în ultimele douăsprezece luni), si la ajustările de schimb valutar, cifrele de afaceri ale magazinelor de materiale de constructii si grădinărit au crescut la nivelul concernului cu 4,4%. La această crestere au contribuit atât magazinele din Germania, cât si magazinele din restul Europei. Cele 49 de magazine din alte tări europene, fără a lua în calcul Germania, au adus 41,4% din totalul cifrei de afaceri. 

 

Autodepăsirea performantelor în Germania

 

Cele mai puternice impulsuri pentru cresterea economică au venit, si de această dată, din Germania. Astfel, cele 97 magazine de bricolaj din această tară au raportat o crestere a cifrei de afaceri la nivel national a subconcernului Hornbach-Baumarkt-AG cu 7,6%, ajungând la 1,966 miliarde de euro. Aici sunt incluse si cifrele de afaceri aferente celor sapte magazine nou inaugurate si unei extinderi de locatie. Raportat la suprafată, cifrele de afaceri au crescut în Germania cu 5,5%. În acelasi timp, cota de piată a grupului Hornbach a crescut în Germania, în anul financiar încheiat, de la 10% la 11%.

 

„Cresterea raportată la suprafată în Germania este remarcabilă. Deoarece anul de comparatie a fost unul foarte bun datorită efectelor consolidării pietei în urma intrării în insolventă a firmei Praktiker si datorită iernii blânde 2013/2014, standardul a fost foarte ridicat, mai ales în cea de a doua jumătate a anului. În acest context am reusit chiar să ne îmbunătătim performantele”, a declarat Albrecht Hornbach, Presedintele Consiliului de Administratie al Hornbach Holding AG. 

 

„Este astfel clar că, prin magazinele offline, dar si prin cel online, oferim clientilor care doresc să pună în practică proiecte de constructie sau renovare de mare anvergură un plus de valoare”, a mai spus Albrecht Hornbach.

 

Restul Europei: Raportat la suprafată, din nou în zona de crestere

 

si în cele opt tări din afara Germaniei magazinele Hornbach au avut o crestere îmbucurătoare în exercitiul financiar 2014/2015. Astfel, cifra de afaceri a magazinelor DIY, incluzând un magazin nou inaugurat, a crescut în restul Europei cu 5% (fată de 3,5% în anul anterior), ajungând la 1,390 miliarde de euro.

 

Raportat la suprafată si la ajustările de schimb valutar, tendintele au fost unele pozitive. Astfel, după scăderea cifrelor de afaceri timp de trei ani consecutivi, filialele internationale ale Hornbach au obtinut, în 2014/2015, o crestere ajustată semnificativă a cifrei de afaceri, de 2,8% (fată de anul precedent, când a fost o evolutie de -0,1%).

 

Conform informatiilor oferite de companie, aceste evolutii au fost influentate si de conditiile - cadru macroeconomice pentru consumatori si constructori din afara Germaniei, care s-au îmbunătătit per ansamblu comparativ cu anul precedent. Astfel, Hornbach a raportat o îmbunătătire semnificativă a dinamicii cifrei de afaceri în toate tările de desfacere. 

 

„Ne bucură faptul că am înregistrat din nou o crestere mai rapidă decât media din sectorul DIY nu doar în Germania, ci si în cea mai mare parte a zonei internationale de distributie”, a mai subliniat Albrecht Hornbach.

 

si subconcernul Hornbach Baustoff Union GmbH a fost nevoit să se afirme în exercitiul financiar 2014/2015 raportându-se la un an precedent foarte bun. Cifrele de afaceri ale celor 27 de sucursale de magazine de materiale de constructii, a căror cifră era nemodificată la data bilantului, 28 februarie 2015, a fost de 213 milioane euro, putin sub cifra de afaceri a anului anterior, de 216 milioane euro.

 

 

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie si se numără printre liderii de pe piata magazinelor de materiale de constructii si grădinărit din Europa. Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 tări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), operând 147 de magazine. În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment detine trei magazine în Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul în Brasov si unul în Timisoara.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//