• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Parteneriatul FM Logistic - Reckitt Benckiser in Romania are deja mai mult de un an

Parteneriatul FM Logistic - Reckitt Benckiser in Romania are deja mai mult de un an

Parteneriatul FM Logistic si Reckitt Benckiser - divizia produselor de uz casnic si ingrijire personala - in Romania a inceput in ianuarie 2014, cand Reckitt Benckiser a decis externalizarea serviciilor logistice unui nou partener, incepand cu partea de depozitare a produselor sale si ulterior distributia.

             

“Datorita profesionalismului, flexibilitatii crescute, standardelor de operare si tehnologiei performante integrate platformei logistice, FM Logistic a reusit sa raspunda solicitarilor RB, garantand optimizarea procesului logistic, un standard de management al depozitarii eficient.”, a declarat reprezentatul Reckitt Benckiser.

 

Sectorul produselor de uz casnic si ingrijire personala este un segment strategic pentru FM Logistic si face parte din planul de dezvoltare FM Logistic pentru 10 ani, reprezentand o oportunitate de crestere.

 

In anul 2003 FM Logistic a decis sa deschida o filiala in Romania, la Timisoara si astfel a luat fiinta FM Romania, care intre timp a devenit un furnizor naional de servicii de transport si depozitare.

 

Curand dupa aceea afacerea FM Romania s-a extins, si-a dezvoltat gama de servicii si prin urmare portofoliul de clienti s-a marit. In prezent FM Logistic ofera clientilor sai solutii logistice personalizate pentru optimizarea operatiunilor din cadrul lantului de aprovizionare, de la depozitare si distributie pana la servicii cu valoare adaugata (co-packing) si opereaza trei platforme logistice in Romania- in zona Timis, Bucuresti si Dambovita. 

 

De la o cifra de afaceri de 4,5 milioane de euro dupa primul an de activitate, compania si-a marit valoarea afacerii la peste 23 milioane de euro (la 31 martie 2014), are 450 de angajati si 55,000 m2 suprafata de stocare. Ca pondere in cifra de afaceri, activitatea de transport intern reprezintă 59%, depozitarea si activitatea de manipulare 38% din veniturile obtinute, iar cea de co-packing 3%.

 

FM Logistic, o afacere de familie infiintata in anul 1967 in regiunea Lorraine din Franta, este unul dintre cei mai importanti jucatori logistici internationali oferind solutii logistice pentru optimizarea operatiunilor din cadrul lantului global de aprovizionare, de la depozitare si distributie pana la co-packing si Supply Chain Management.

 

FM Logistic opereaza in 6 sectoare principale- alimentar, retail, industria  bunurilor de uz casnic si ingrijire personala, cosmetic/ produse de lux, farmaceutic, produse industriale si electronice, este prezenta in 12 tari, are 18,730 angajati si o cifra de afaceri de peste 1 miliard de euro inregistrata la 31 martie 2014 (crestere de 18% fata de anul fiscal anterior).Planul de dezvoltare FM Logistic se bazeaza pe langa expansiunea geografica si pe inovatie, aceasta realizandu-se in conformitate cu normele pentru protejarea mediului. 

 

FM Logistic este una dintre companiile care au implementat solutia de pooling si ale carei rezultate au fost recunoscute, aducand numeroase premii de-a lungul anilor. Incepand cu 2014, FM Logistic s-a alaturat programului independent Green Freight Europe (GFE) al carui obiectiv este protejarea mediului prin imbunatatirea performantei transportului rutier din Europa. Acest proiect face parte din strategia de sustenabilitate FM Logistic. 

 

RB este lider mondial in sectorul produselor de uz casnic si ingrijire personala si farmaceutice, opereaza in peste 60 de tari iar brandurile sale (Nurofen, Strepsils, Mucinex, Dettol, Lysol Finish, Vanish, etc) sunt vandute in aproximativ 200 de tari.

 

Compania Reckitt Benckiser, infiintata in anul 1999 in urma fuziunii a 2 companii din Germania si Marea Britanie cu traditie de peste 2 secole este in prezent Numarul 1 mondial in produsele de curatenie.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//