• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

gandeste.uniqa.ro - UNIQA Asigurari a lansat campania Gandeste-te sa ai curaj sa fii fericit! Gandeste UNIQA

gandeste.uniqa.ro - UNIQA Asigurari a lansat campania Gandeste-te sa ai curaj sa fii fericit! Gandeste UNIQA

UNIQA Asigurări dă startul campaniei “Gândeste-te să ai curaj să fii fericit! Gândeste UNIQA!”. Prin această campanie desfasurată la nivelul UNIQA Insurance Group, UNIQA România propune o atitudine fundamental pozitivă încurajând oamenii să se bucure de plinătatea vietii lor.

 

Campania „Gândeste-te să ai curaj să fii fericit! Gândeste UNIQA!” se desfăsoară în perioada 12 Martie – 3 Mai 2015 si se concretizează prin spoturi TV (PRO TV, Prima TV, RTV, Realitatea TV, National Geographic, AXN, AXN Black, AXN White, Paramount Channel, Comedy Central Extra, TLC, Realitatea TV Cluj, Transilvania Live), prin microsite-ul: https://gandeste.uniqa.ro prin canalul YouTube „Gandeste UNIQA”, campanie outdoor, pagina de facebook https://www.facebook.com/gandeste.uniqa  unde oamenii sunt asteptati să participe, să schimbe păreri si să împărtăsească experiente fericite. În perioada 23 martie – 10 aprilie 2015, la Europa FM se organizează Concursul stafeta Curajului, în cadrul matinalului Desteptarea cu Vlad Petreanu si George Zafiu. Campania „Gândeste-te să ai curaj să fii fericit! Gândeste UNIQA!” are  si o componentă BTL: proiectul „scoala de Fericire”. 

 

“scoala de fericire” îsi propune adoptarea modului de a trăi UNIQA, conectarea la fericirea de a savura viata prin invitatia la jocuri distractive, zâmbete, sfaturi, prietenie, muzică, copilarie, veselie, surprize inedite marca UNIQA Asigurări. 

 

 Evenimentul „scoala de Fericire” se desfăsoară pe parcursul a 5 weekend-uri în 5 mari orase din tară: Bucuresti, Bucuresti Mall  – 14-15 martie; Iasi, Palas Mall – 21-22 martie; Cluj, Iulius Mall – 28-29 martie; Brasov, Coresi Shopping Resort – 18-19 aprilie; Constanta, Maritimo Shopping Center– 25-26 aprilie.

 

UNIQA Insurance Group operează pe piata românească din 2008, oferind toate formele de asigurări de bunuri, de raspundere si de persoane. 

 

UNIQA Asigurări se numără printre liderii pietei românesti de asigurări generale si furnizează servicii pentru peste 470.000 de clienti.

 

În 2010, UNIQA a început operatiunile pe piata asigurărilor de viată, lansând compania UNIQA Asigurări de viată.

 

UNIQA Insurance Group, cu sediul central în Austria, este unul dintre cele mai importante si dinamice grupuri de asigurări din Europa Centrală si de Est. Cu aproximativ 40 de companii în 19 tări si 22.000 de angajati, UNIQA oferă servicii de asigurări pentru 10 milioane de clienti. În Austria, UNIQA detine o cotă de piată de 22% si a fost desemnată timp de zece ani cea mai de încredere companie de asigurări, conform studiului anual al publicatiei Reader’s Digest. 

 

Cu UNIQA si Raiffeisen Insurance, Grupul detine două branduri puternice, care îi oferă o bază solidă pentru cresterea viitoare. UNIQA operează în 15 tări din Europa Centrală si de Est: Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Kosovo, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Cehă, Ucraina si Ungaria. De asemenea, Grupul detine companii de asigurări în Italia, Elvetia si Liechtenstein.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//