• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flamingo International: Piata de notebook-uri si PC-uri va atinge 500 milioane RON in semestrul II al 2008

Flamingo International: Piata de notebook-uri si PC-uri va atinge 500 milioane RON in semestrul II al 2008

Reprezentantii Grupului Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de produse electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, estimeaza ca piata de notebook-uri si PC-uri va atinge valoarea de 500 milioane RON in a doua jumatate a anului 2008, vanzarile de notebook-uri urmand sa atinga valoarea de 300 milioane RON, iar cele de PC–uri valoarea de 200 milioane RON in aceasta perioada. 

"Evolutia vanzarilor de notebook-uri de pana acum, dar si tendinta generala a clientilor de a inlocui desktop-urile cu notebook-urile, ne  face increzatori sa estimam ca in a doua jumatate a anului segmentul de notebook-uri va mentine un ritm al vanzarilor mai mare fata de cel al PC-urilor. Astfel, luand in considerare faptul ca ne apropiem de sezonul de varf, ne asteptam ca in aceasta perioada vanzarile de notebook-uri sa atinga un avans valoric de aproximativ 60% comparativ cu sistemele desktop", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International. 

Potrivit reprezentantilor companiei, cele mai solicitate branduri pe acest segment de produse vor fi in continuare HP, Fujitsu Siemens Acer si Toshiba.

In ceea ce priveste vanzarile Grupului Flamingo, reprezentantii companiei se asteapta ca in a doua jumatate a anului acesta sa atinga o cota de piata de peste 10% din valoarea totala a pietei locale de notebook-uri si PC-uri, aceasta valoare putand fi chiar depasita.

"Avand in vedere faptul ca in sezonul de varf clientii prefera sa cumpere in special din magazinele cu suprafete mari de vanzare, credem ca am putea depasi chiar estimarile de 10% pe segmentul de notebook-uri si PC-uri in a doua parte a anului", a mai declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.   

In ultimele doua luni, Flamingo International a atins o cota de piata de 9.5% pe segmentul de notebook-uri, in timp ce pe segmentul de PC-uri retaierul a inregistrat o cota de piata de 9%.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//