• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Resurse online utile pentru amenajarea spatiilor office

Resurse online utile pentru amenajarea spatiilor office

Atunci cand trebuie sa amenajeze spatii de birouri, companiile actioneaza in general diferit, in functie de dimensiunea lor si de capacitatea de finantare a unor astfel de necesitati. O firma mica sau mijlocie va incerca sa faca pe cont propriu cat mai mult posibil, pentru a economisi bani. In schimb, o companie mai mare va apela cu siguranta la specialisti, pentru a se asigura ca investitia este una ideala.

 

O corporatie judeca lucrurile in mod distinct fata de un IMM. A aloca unor angajati o sarcina pentru care acestia nu sunt specializati este un risc prea mare pentru o multinationala spre exemplu. In plus, un astfel de proces desfasurat intern implica de fapt costuri destul de mari, dincolo de cele directe. Se prefera astfel sa se incheie un contract cu o firma ce ofera servicii profesionale complete in materie de office design - de la proiectare la executie.

 

Pentru IMM-uri, in unele cazuri munca in plus este preferata in dauna unor cheltuieli directe alocate suplimentar. Astfel, managerii pot aloca timp pentru informare si cercetare, pot gasi online idei si solutii pentru amenajare de birou in diverse stiluri. Tot de pe internet se poate comanda mobilier de birouri din diverse e-shop-uri de mobila si decoratiuni. Se economiseste timp pretios, iar livrarea se face in general prin curier sau prin flota proprie de transport a respectivelor companii, daca este cazul retailerilor cu retele nationale.

 

Pe internet exista numeroase site-uri legate de amenajari interioare, inclusiv pe segmentul office. De asemenea, in ziarele online de business si pe unele bloguri de specialitate pot fi citite articole si reportaje foarte utile din acest domeniu. Este bine ca informarea sa fie una temeinica, pentru ca modificarile ulterioare ar implica noi costuri - situatie deloc de dorit pentru orice IMM cu bugete limitate, mai ales intr-o perioada in care, in multe segmente de activitate, criza financiara inca isi pune amprenta asupra "vietii" organizatiei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//