• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Transilvania se implica in gestionarea creditelor in franci elvetieni de la Volksbank Romania

Banca Transilvania se implica in gestionarea creditelor in franci elvetieni de la Volksbank Romania

Banca Transilvania a primit aprobarea Consiliului Concurentei pentru a se putea implica în gestionarea creditelor în franci elvetieni de la Volksbank România. Derogarea de la legile concurentei a fost acordată ca urmare a demersului juridic al BT, pentru a prezenta mai repede solutii în acest sens. 

 

Oferirea unui plan viabil de conversie a împrumuturilor în franci elvetieni este considerat de Banca Transilvania un act de responsabilitate socială din partea sa, chiar dacă prezentarea unor solutii în acest sens nu reprezintă o obligatie contractuală între BT si Volksbank România.

 

Datorită derogării Consiliului Concurentei, Banca Transilvania va putea propune mai repede  alternative pentru clienti, si anume la închiderea tranzactiei, în aproximativ 3 luni.

 

BT a făcut acest demers juridic pentru a avea astfel acces la date noi si pentru a cunoaste mai bine situatia clientilor Volksbank România cu credite în franci elvetieni. 

 

Banca Transilvania va pregăti o serie de solutii în favoarea clientilor Volksbank România, ceea ce presupune cunoasterea aprofundată a portofoliului în franci elvetieni a băncii respective, precum si consultarea cu BNR, Ministerul Finantelor Publice si, după caz, cu foruri legislative. 

 

BT a semnat, în decembrie 2014, un angajament ferm pentru achizitionarea a 100% din actiunile Volksbank România. Până la închiderea tranzactiei, etapele sunt următoarele: notificarea finală pentru obtinerea aprobării concentrării economice; obtinera aprobării BNR; majorare de capital la Volksbank România. Strategia BT va putea fi implementată doar la închiderea trazactiei dintre Banca Transilvania si Volksbank România.

 

În prezent, Banca Transilvania este cea mai mare institutie bancară cu capital privat majoritar românesc si se află pe pozitia a treia în topul băncilor din România, cu o cotă de piată în functie de active de 9,7%.

 

Ömer Tetik, director general, Banca Transilvania: “Salutăm decizia Consiliului Concurentei de a ne acorda mai repede accesul la datele clientilor Volksbank România. Dorim să ajutăm clientii Volksbank România care s-au împrumutat în franci. Practic, vrem să replicăm bunele practici ale Băncii Transilvania în relatia cu acesti noi clienti”

 

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în functie de active, cu o cotă de piată de 9,7%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formată din aproape 550 de sedii si 1,88 de milioane de clienti activi. Strategia băncii este sustinută de actionari internationali, Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondială.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//