• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Prima editie a programului educational de Formare Duală în retail pentru tineri, lansata de Penny Market

Prima editie a programului educational de Formare Duală în retail pentru tineri, lansata de Penny Market

Retailerul german Penny Market, parte a Grupului REWE, a anuntat în cadrul conferintei de presă organizate astăzi în Bucuresti începerea, în luna februarie a acestui an, a programului educational gratuit de Formare Duală, în urma căruia 20 de tineri vor fi calificati pentru a activa în domeniul retail-ului. 

 

Realizat în colaborare cu Camera de Comert si Industrie Româno-Germană (AHK România), Formarea Duală este un program de pregătire în retail, care are ca scop calificarea tinerilor în acest domeniu aflat în continuă dezvoltare. De asemenea, furnizorul de formare profesională Profiles International, cu o experientă de peste zece ani în domeniul resurselor umane, va asigura pregătirea teoretică a ucenicilor înscrisi în program.

 

Programul de Formare Duală – oportunitatea pentru o carieră în retail a tinerilor 

 

Cursurile teoretice si practice din cadrul programului se vor desfăsura pe o durată de trei ani, în intervalul februarie 2015 – iulie 2017. În urma procesului de selectie (organizat în perioada 15.12.2014 – 15.01.2015) au fost alesi 20 de tineri, cu vârsta de peste 18 ani si absolventi a minimum 10 clase. Acestia vor beneficia de o pregătire specială în retail, la finalul căreia vor obtine certificate de calificare pentru „Comerciant vânzător mărfuri alimentare si nealimentare”, recunoscute atât în România, cât si în Germania. Finalizarea instruirii profesionale duale va avea loc prin sustinerea unor examinări, prin care cursantii vor demonstra nivelul de cunostinte acumulat în cei trei ani de pregătire. Examinările sunt concepute conform standardelor germane si garantează calitatea deosebită a nivelului de instruire.

 

Timp de trei ani, tinerii inclusi în programul de Formare Duală vor fi angajati în reteaua Penny Market, perioadă în care vor avea următorul orar: 1 zi pe săptămână vor face cursuri teoretice, în sala de curs, iar 4 zile pe săptămână vor pune în practică, într-un magazin Penny Market, ceea ce au învătat în clasă. 

 

Câteva dintre materiile pe care le vor parcurge cursantii: 

 

Consilierea clientilor si procesul de vânzare 

 

Prezentarea mărfurilor 

 

Aprovizionarea cu marfă 

 

Activitatea la casa de marcat 

 

Cunostinte de bază în organizarea unui magazin 

 

Cursurile teoretice se vor desfăsura în 2 centre nationale (Brasov si Bucuresti), iar practica va avea loc în magazinele Penny Market din: Bucuresti, Constanta, Mangalia, Sighisoara, Covasna, Brasov, Sibiu.

 

Activitatea practică din magazine va fi recompensată financiar, sub formă de salariu, iar cheltuielile de deplasare la cursul teoretic vor fi asigurate de companie. 

 

Formarea Duală este un program cu traditie în Germania si a fost implementat de către Penny International în magazinele din Austria, Italia, Cehia si Ungaria după aceeasi schemă de studiu (20% – teorie, 80% – practică). si în România, Grupul REWE le va oferi tinerilor sansa unei calificări în acest domeniu, alături de AHK România, care urmăreste, prin angajamentul său în acest domeniu, să promoveze în România modelul german dual de instruire profesională.

 

REWE România reprezintă divizia de discount a concernului german REWE, unul dintre cei mai activi retaileri la nivel international, fiind prezent pe piata românească din anul 2001, prin deschiderea primului magazin XXL Mega Discount în Bucuresti. În prezent, la nivelul întregii tări, REWE România operează 8 magazine XXL Mega Discount si 164 de magazine Penny Market (primul magazin Penny Market a fost deschis în anul 2005), având peste 3.450 de angajati. Cu planuri permanente de expansiune, REWE România se află constant în căutarea persoanelor ambitioase, talentate, capabile de performantă si cu o pregătire solidă în cele mai diverse domenii de activitate, concentrându-si eforturile pentru ceea ce contează – simplu si rapid. 

 

Camera de Comert si Industrie Româno-Germană (AHK România), înfiintată în septembrie 2002, numără în prezent peste 500 de firme membre si este cea mai mare cameră de comert bilaterală din România. Prin serviciile pe care le oferă si evenimentele pe care le organizează, AHK România sustine firmele germane la intrarea lor pe piata românească si, în egală măsură, este partener pentru companiile românesti interesate de piata germană. Camera de Comert si Industrie Româno-Germană se implică activ în implementarea în România a pregătirii profesionale în concordantă cu standardele germane. 

 

Profiles International detine un pachet de servicii remarcabil, care cuprinde: evaluare de personal, consultantă în domeniul resurselor umane, formare profesională continuă si dezvoltare organizatională. Aceste activităti vizează toate etapele prin care trece un angajat, începând de la selectie si recrutare, la training, coaching si managementul performantei. Produsele si serviciile oferite au devenit cunoscute de mai bine de zece ani si numeroase companii importante, în special multinationale, le apreciază si le utilizează cu succes. De asemenea, compania Profiles International este situată pe locul al II-lea la nivel mondial, din 120 de tări, ca reprezentantă natională a Profiles International Inc. SUA.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//