• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Saptamana Asiatica la Carrefour, pana pe 4 februarie 2015

Saptamana Asiatica la Carrefour, pana pe 4 februarie 2015

Carrefour România dă startul ”Săptămânii Asiatice” în toate hipermarkerturile din România. Timp de o săptămână, între 29 ianuarie si 4 februarie, clientii Carrefour vor descoperi gusturile bucătăriei asiatice si numeroase surprize si evenimente pentru întreaga familie.

 

Timp de 7 zile, magazinele Carrefour îsi vor întâmpina vizitatorii cu produse si muzică specifice, oferindu-le clientilor posibilitatea de a fi mai aproape de cultura asiatică, prin demonstratii de cooking, de machiaj, arte martiale sau dans traditional.

 

“Ne pregătim să întâmpinăm cu fast anul nou chinezesc care va începe la mijlocul lunii februarie. Calendarul chinezesc anuntă noul an drept un an al schimbărilor, al creativitătii si al atitudinii pozitive, motiv pentru care îi invităm pe români să descopere o mică parte din fascinanta cultură chinezească prin produsele specifice disponibile începând de astăzi în toate hipermarketurile din tară”, a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour România.

 

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de tări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primeste în magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse si servicii la preturi echitabile. 

 

În România, Grupul Carrefour numără 170 de magazine dintre care 27 hipermarketuri 'Carrefour', 89 supermarketuri 'Market', 44 magazine de proximitate 'Express', 9 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//