• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sistem de fidelizare si program de afiliere - facilitati Lensa.ro

Sistem de fidelizare si program de afiliere - facilitati Lensa.ro

Magazinul online de optica Lensa.ro, unul dintre cele mai importante pe segmentul sau de retail, ofera clientilor fideli un sistem cu puncte de fidelitate, recompensand astfel comenzile succesive. La cumpararea oricaror produse disponibile pe website, in contul online sunt alocate puncte bonus. Fiecare articol are afisat sub pret echivalentul valorii sale in puncte de fidelitate, astfel ca, in timp, clientii pot face chiar shopping gratuit, fara a plati produsele. Valoarea unui punct este de 0,1 lei, astfel ca 10 puncte valoreaza un leu.

 

Fidelizarea clientilor este foarte importanta pentru orice retailer, parte a strategiei de marketing. Un client care primeste o recompensa este incurajat sa revina cu noi comenzi. In plus, perceptia consumatorului asupra brandului se imbunatateste considerabil. 

 

Cei de la Lensa.ro au si o facilitate pentru cei ce doresc sa promoveze oferta magazinului. Astfel, exista un program de afiliere prin intermediul caruia se ofera un comision de 5% din toate vanzarile generate de afiliat. Mai exact, persoanele care detin site-uri web pot plasa reclame prin care sa atraga clienti catre Lensa.ro. Atunci cand o comanda este realizata pornind de la reclama respectiva, magazinul plateste afiliatului comision procentual, indiferent de valoarea comenzii. Sistemul este foarte potrivit mai ales pentru site-uri din domeniul sanatatii, dar si pentru bloguri si site-uri cu profil de informare. Termenii si conditiile programului de afiliere pot fi consultati pe www.lensa.ro.

 

Magazinul online a implementat si un sistem de certificate cadou ce pot fi daruite de clienti unor alte persoane. Daca vrei sa surprinzi placut pe cineva drag, cumpara un voucher cadou si ofera-i posibilitatea de a cumpara de pe internet, simplu si comod, lentile de contact de cea mai buna calitate. Valoarea cerificatelor cadou pe Lensa.ro poate fi intre 10 si 1000 de lei, in functie de suma pe care doreste clientul sa o ofere sub forma de voucher.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//