• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Final de sezon si la... electrocasnicele mici de bucatarie

Final de sezon si la... electrocasnicele mici de bucatarie

Daca in luna decembrie a fost "vedeta" in vanzari in orice magazin electroIT sau hipermarket, masina de tocat carne nu mai este in ianuarie un produs atat de cautat pe piata. Astfel, retailerii care au ramas cu stocuri consistente prefera sa ofere reduceri mari pentru a face loc in magazine si in depozite altor produse mai cautate la inceput de an, asa cum este spre exemplu storcatorul de citrice, in plin sezon al portocalelor, lamailor si al altor fructe din aceasta categorie.

 

In apropierea Sarbatorilor de iarna, foarte multi romani au cumparat masini de tocat electrice pentru a putea pregati mancaruri traditionale pentru sarmale sau chiftele. In schimb, la inceput de ianuarie, consumatorii satui de carne se indreapta spre fructe si legume. Un storcator sau un blender de mana vor fi achizitii mult mai probabile in aceasta perioada.

 

Puterea de cumpararea este foarte redusa in prima parte a anului, iar magazinele impulsioneaza consumul prin fel de fel de promotii. Pe de o parte sunt promovate produsele de maxim interes, pe de alta parte sunt oferite preturi foarte mici la produsele care nu mai atrag atentia clientilor pentru moment. Asadar, se poate vorbi despre un final de sezon nu doar la imbracaminte si incaltaminte, ci si la electrocasnicele mici de bucatarie. 

 

Cele mai consistente promotii sunt in hipermarketuri si magazine cash & carry, caci acestea au facut stocuri mari de produse si au nevoie acum sa elibereze spatiul, pentru a putea afisa alte articole. Discounturi mari sunt insa disponibile si in magazinele electroIT, precum si in magazinele online. In e-commerce, partea cea mai buna este ca permanent preturile sunt extrem de atractive. Chiar si fara reduceri, oricum este in general mai convenabil sa cumperi din magazine de pe internet. Vei avea parte de o multime de avantaje, printre care poate cel mai important este comoditatea procesului de shopping: cumperi relaxat chiar de acasa sau de oriunde te-ai afla, platesti online daca doresti, apoi primesti produsele prin curier rapid.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//