• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Meli Melo - Paris, de 10 ani in Romania

Meli Melo - Paris, de 10 ani in Romania

Compania Gamabell Exim sarbatoreste in luna octombrie 2008, 10 ani de la deschiderea primului magazin Meli Melo - Paris din Bucuresti.

Cuprinzand un numar de peste 53 de magazine in regim propriu, reteaua  Meli Melo - Paris se bucura de un real succes, reflectat in evolutia spectaculoasa a principalilor indicatori (numarul de angajati, numarul de magazine, numarul de orase acoperite, cifra de afaceri), cu precadere in ultimii 3 ani.

"Meli Melo - Paris este liderul pietei de bijuterii si accesorii fantezie din Romania. Ultimele tendinte ale modei frantuzesti, reflectate in designul, materialele si culorile produselor Meli Melo - Paris, politicile sustinute de promovare, reteaua vasta de magazine, serviciile competitive si orientarea catre satisfacerea nevoilor clientilor, au transformat Meli Melo - Paris intr-un brand inconfundabil, un prieten de incredere al oricarei femei pasionate de moda si frumusete.

Extinderea pe plan international pe piata bijuteriilor si accesoriilor fantezie a inceput deja prin deschiderea primului magazin in Bulgaria  - Sofia si va continua  in curand in Republica Moldova si Serbia", a declarat Simona Rotaru, Directorul General al companiei Gamabell Exim.

"Sarbatorim impreuna cu clientii nostri cei 10 ani de atitudine, 10 ani de sarbatoare. Cu aceasta ocazie ne recompensam clientii prin programul de fidelitate pe care l-am lansat in data de 3 octombrie. Ca lider de piata, suntem singura companie de pe piata romaneasca de bijuterii si accesorii fantezie care isi recompenseaza clientii prin cardul de fidelitate. 

Programul consta in acumularea de puncte valorice de catre client pe care le poate preschimba in produse, in magazinele noastre. La orice produs cumparat, se vor inregistra in contul posesorului de card puncte valorice, in functie de nivelul cardului de fidelitate atins. Noul card de fidelitate Meli Melo – Paris reprezinta pasaportul spre eleganta pentru clientele noastre", sustine Dana Sofia, Directorul de Marketing al companiei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//