Banca Comerciala Română (BCR) este Banca Oficială a Capitalei Europene a Tineretului, ~ Cluj-Napoca 2015, după încheierea protocolului cu Federația SHARE Cluj-Napoca, organizația non-guvernamentală responsabilă ~ de coordonarea ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
BCR este Banca Oficiala a Capitalei Europene a Tineretului - Cluj-Napoca 2015

Banca Comerciala Română (BCR) este Banca Oficială a Capitalei Europene a Tineretului, Cluj-Napoca 2015, după încheierea protocolului cu Federația SHARE Cluj-Napoca, organizația non-guvernamentală responsabilă de coordonarea proiectului, și având susținerea Primăriei Municipiului Cluj-Napoca.
“Salut prezența celei mai mari bănci comerciale din România într-un proiect dedicat tinerilor, categorie care poate în acest moment are cea mai mare nevoie de susținere. Sunt convins că prin prestanța, prin posibilitățile de mediatizare și prin proiectele pe care le vor dezvolta alături de echipa Capitalei Europene a Tineretului, acest parteneriat va contribui semnificativ la creșterea vizibilității Clujului, a României și la dezvoltarea sectorului de tineret“ a declarat Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc.
“Îmi face o deosebită placere să constat că, pentru un partener economic transnational, multiculturalismul și multilingvismul nu sunt doar demersuri firești, ci și resurse, ceea ce îmi doresc și pentru Cluj-Napoca. În afară de susținerea financiară, am primit o susținere extraordinară pe idei de proiecte creative și inovatoare” a declarat doamna Viceprimar al municipiului Cluj-Napoca, Anna Horvath.
Contribuția BCR în cadrul proiectului va consta în susținerea financiară a proiectelor dezvoltate de către inițiatorii proiectului, în promovarea la nivel național și internațional a proiectului Cluj-Napoca 2015, Capitala Europeană a Tineretului, precum și în dezvoltarea unor proiecte proprii.
Dana Demetrian, Vicepreședinte Retail BCR: “Platformele de tineret sunt motorul progresului, mobilizând laolaltă resurse, comunități și principii valorice. De aceea este important să le susținem, să le încurajăm și să le promovăm. Poziția de Bancă Oficială a Cluj-Napoca - Capitala Europeană a Tineretului 2015 ne onorează, dar ne și obligă să investim și să răsplătim încrederea acordată BCR”.
În cadrul parteneriatului, BCR va sprijini și excelența academică prin parteneriate cu cele mai mari instituții de învățământ superior din Cluj-Napoca, pentru dezvoltarea unor proiecte de creștere a nivelului de angajabilitate al tinerilor.
Sergiu Manea, Vicepreședinte Corporate BCR: “La Cluj-Napoca și peste tot în România, tinerii investesc în creativitate, tehnologie, inovație socială, schimbând astfel lumea. La Cluj-Napoca și peste tot în România, BCR investește în valori și în convingerea că putem demonstra forța noastră în Europa. Modelul Cluj-Napoca - Capitala Europeana a Tineretului 2015 este un cluster de inovare socială din toate punctele de vedere, un model cultural pe care cred ca îl putem exporta cu succes”.
Printre acțiunile pe care BCR le va întreprinde se numără:
Susținerea prin promovarea la nivel național – în unitățile BCR și în campanii de comunicare în mass-media.
Co-finanțarea unor proiecte comunitare derulate de tinerii clujeni.
Desfășurarea de proiecte speciale în principalele centre universitare din România
Promovare la nivel internațional – prin sucursalele băncilor care fac parte din Grupul Erste.
Organizarea unor evenimente speciale pentru comunitatea de tineri antreprenori.
“Iată că pe lângă municipalitate avem un nou partener, unul puternic, care de astăzi este Banca Oficială a Capitalei Europene a Tineretului. Apreciem foarte mult faptul că BCR nu vine în sprijinul sectorului de tineret numai din perspectivă financiară, ci și prin implicare în domeniile educație și antreprenoriat. Ne dorim ca acest accord să devină un model și pentru alte entități din sfera private și non-guvernamentală.” a declarat Mihai Pop, vicepreședinte Federația Share Cluj-Napoca.
Federația SHARE este organizația responsabilă de implementarea programului Cluj-Napoca 2015 – Capitala Europeană a Tineretului, compusă actualmente din 37 de ONG-uri studențești și de tineret. Acest titlu a fost câștigat de municipiul Cluj-Napoca prin concurs internațional desfășurat de Forumul European al Tineretului, fiind a șaptea Capitală de Tineret din spațiul european.
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (14,4 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 538 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - aproape 2.050 de bancomate şi POS - 13.500 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 44.000 de angajati deservesc 16.5 milioane de clienti in cadrul a 2.800 de filiale din 7 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia). La sfarsitul trimestrului 3 din 2014, Erste Group detinea active totale in valoare de 197,0 miliarde EUR si inregistra un raport cost/venituri de 54,4%. Indicele capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat partial) s-a situat la 10,8%.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info