Chiar daca mai exista in continuare persoane care apeleaza la agentii de ~ turism clasice pentru a cumpara bilete de avion, pana si acestora rezervarile ~ li se face de fapt online. Clientul spune ce doreste, iar operatorul ~ intra in locul sau in sistemul de ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Online, cuvantul de ordine in materie de bilete de avion

Chiar daca mai exista in continuare persoane care apeleaza la agentii de turism clasice pentru a cumpara bilete de avion, pana si acestora rezervarile li se face de fapt online. Clientul spune ce doreste, iar operatorul intra in locul sau in sistemul de rezervari de pe internet si face achizitia pentru acesta. Totusi, tot mai multe persoane inteleg ca este mai ieftin si mai practic sa nu mai apeleze la intermediari offline si sa faca singuri rezervarea pentru bilete de avion, pe site-uri precum www.bileteavion.ro, care centralizeaza ofertele tuturor companiilor de zbor.
Indiferent daca vrei sa cumperi bilete de avion Bucuresti - Iasi, Constanta - Instanbul, Timisoara - Berlin sau Bucuresti - New York, tot ceea ce trebuie sa faci este sa cauti online si sa vezi ce variante iti sunt pe plac. Poate vei alege cel mai ieftin zbor, chiar daca este cu escala si stai intr-un aeroport destul de multe ore. Din contra, poate vei dori un zbor direct, mai rapid, chiar daca vei plati mai mult.
Unii prefera anumite companii, precum Air France, KLM, Alitalia sau Tarom, altii aleg chiar si ofertele low-cost de la Wizz Air, Blue Air si nu numai, dorind sa plateasca putin pentru serviciile de baza. Rezervarile online sunt convenabile pentru toate zborurile si pentru toate clasele de zbor, de la economic la business. Se pot alege chiar optiuni speciale cu privire la confort, bagaje, mancare, ba chiar si servicii aditionale precum rent-a-car sau cazare la hotel.
Online este cuvantul de baza in materie de bilete de avion, caci in prezent pana si procesul de check-in se face online, pentru a scuti timp - metoda promovata de cam toate companiile de zbor. Online inseamna economii pentru toate partile implicate, de la operatorii de zbor, la procesatorii de plati, agentiile de turism si, nu in ultimul rand, clientul final. Toti economisesc impreuna timp si bani, toti castiga folosind avantajele internetului pe piata de turism.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info