• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grey semneaza noua campanie de comunicare Romtelecom

Grey semneaza noua campanie de comunicare Romtelecom

Dupa mai multi ani de colaborare, in care a realizat campaniile de comunicare pentru Romtelecom si sub-brandurile sale, Grey semneaza prima campanie pentru brandul convergent Romtelecom.

Cele mai recente cercetari de piata confirma evolutia spectaculoasa a satisfactiei clientilor Romtelecom, performanta serviciilor de voce fiind sustinuta de rezultatele remarcabile obtinute de Clicknet si Dolce.

In acest context, compania a considerat ca este momentul potrivit pentru a repozitiona brandul Romtelecom, prin crearea unei legaturi mai puternice intre brandul principal si sub-brandurile sale, realizata printr-o platforma comuna de comunicare si identitate vizuala. Pentru segmentul rezidential, noul brand adopta arhetipul "enjoyer".

"Laboratorul de distractii unifica paleta de culori in care Romtelecom s-a prezentat pana acum si spune o poveste pe care ne-a placut s-o scriem, de la definirea teritoariului si pana la executie. Acum, ca l-am terminat de zugravit, va invitam sa-l vizitati! O sa va placa!", spune Claudiu Dobrita, Creative Director.

"In spatele Laboratorului de Distractii sta multa munca si mult entuziasm, dedicarea unei intregi echipe care a contribuit la evolutia brandului Romtelecom si care doreste acum sa o duca la un nou nivel", a declarat  Cristiana Spataru, Client Service Director.

"Laboratorul de distractii" a fost un maraton: mai putin de 3 luni de la primirea briefului pana la prima zi de difuzare a campaniei, pentru aprobarea si productia a 4 spoturi TV, 5 machete de presa si outdoor, radio si internet. Filmarea a fost realizata impreuna cu echipa Abis si regizorul Charlie Watson, iar sedinta foto impreuna cu studioul Carioca.

Campania a inceput pe 12 septembrie 2008 si dureaza o luna si jumatate, derulandu-se in TV, presa, outdoor, internet si radio.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//