• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Franciza Elvila, oportunitate de afacere in retailul de mobilier

Franciza Elvila, oportunitate de afacere in retailul de mobilier

Chiar daca volumul de vanzari online creste accelerat an de an, magazinele offline raman cele care aduc in continuare cea mai mare parte a vanzarilor, in orice domeniu. Chiar si in statele europene unde e-commerce-ul este foarte dezvoltat, oricum nu reprezinta mai mult de un sfert din totalul volumelor din retail. Astfel, o afacere in vanzarile offline este mereu o idee buna de investitie, daca se gaseste contextul potrivit.

 

In domeniul vanzarii de mobila, o oportunitate demna de luat in seama este franciza Elvila. Cunoscutul brand de mobilier isi cauta in prezent parteneri francizati in mai multe orase din Romania, detalii complete putand fi accesate pe website-ul companiei. Cea mai interesanta parte este cea financiara: Elvila suporta costurile de marketing la nivel national, iar francizatul nu plateste taxa de intrare in sistem si nici redevente lunare sau anuale!

 

Astfel, daca ai deja un spatiu de retail si doresti sa aderi la reteaua Elvila, ai nevoie doar de investitia in amenajarea propriului spatiu conform standardelor de brand. Costul difera in functie de zona unde este / va fi amplasat magazinul si de suprafata acestuia. Magazinele Elvila pot fi deschise in spatii independente sau in cadrul unor centre comerciale.

 

Elvila asigura si know-how, prin training in magazin, precum si in fabricile unde sunt produse obiectele de mobilier. Ulterior, agentii de vanzari trebuie sa stie cat mai multe detalii tehnice despre orice canapea, dulap, pat, birou sau orice alte produse din oferta Elvila. 

 

Brandul detine o gama de peste 1000 de produse pe mai multe grupe, de la tapiterii, pana la mobila din PAL melaminat, mobila din PAL furniruit sau mobilier din lemn masiv. Clientii pot alege cum sa combine anumite piese pe baza sfaturilor agentilor de vanzari, de exemplu un coltar de bucatarie cu alte elemente concepute in acelasi stil. Spre deosebire de alte afaceri in franciza, sistemul propus de Elvila are avantajul unei investitii minime, in raport cu posibilele castiguri obtinute ulterior.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//