Dupa luna perioada de vacanta in care mediul de business a fost ~ setat pe turatii minime, activitatea este in fierbere la inceput de toamna. ~ Septembrie - octombrie este o perioada de foc in afaceri, in cele ~ mai multe domenii. Totul va fi in crestere si ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Toamna, marketingul direct trece la modul intensiv

Dupa luna perioada de vacanta in care mediul de business a fost setat pe turatii minime, activitatea este in fierbere la inceput de toamna. Septembrie - octombrie este o perioada de foc in afaceri, in cele mai multe domenii. Totul va fi in crestere si vor fi aplicate strategiile pentru acest final de an, culminand cu vanzarile de decembrie.
Bugetele alocate pentru promovare sunt in crestere, iar un segment important il ocupa strategiile de marketing direct. In general, astfel de campanii au nevoie de multe materiale de suport, de la pixuri si agende personalizate si pana la tricouri sau stickere personalizate. Logo-ul firmei sau brandurile utilizate in relatia cu clientii vor trebui sa fie in prim-plan in diverse feluri de materiale.
Pentru procesul de personalizare de obiecte, se poate lucra cu firme specializate. Este important ca produsele alese sa fie unele de foarte buna calitate, caci ele vor fi suport pentru mesajul transmis de companie. De asemenea, tehnica de personalizare trebuie sa fie una profesionista, nu pot exista compromisuri cu privire la calitate.
Toamna este prilej in industria de marketing si publicitate pentru organizarea de evenimente si targuri de specialitate, tocmai pentru ca foarte multe firme cauta furnizori si respectiv clienti. Segmentul de marketing direct este de mare interes pentru cele mai multe companii, indiferent de domeniul de activitate. Acest lucru se manifesta tocmai datorita eficientei foarte bune. Departamentele de vanzari beneficiaza in mod direct de efectele pe care le aduc campaniile de marketing si publicitate.
In zona de publicitate, TV-ul atrage si el bugete tot mai mari, caci in sezonul rece mai multe persoane se relaxeaza la televizor in loc sa petreaca tip in alte medii. Radio-ul si mai ales online-ul au de asemenea incasari foarte bune, consumul fiind in crestere pe aproape toate segmentele de produse si servicii.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info