• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Toamna, marketingul direct trece la modul intensiv

Toamna, marketingul direct trece la modul intensiv

Dupa luna perioada de vacanta in care mediul de business a fost setat pe turatii minime, activitatea este in fierbere la inceput de toamna. Septembrie - octombrie este o perioada de foc in afaceri, in cele mai multe domenii. Totul va fi in crestere si vor fi aplicate strategiile pentru acest final de an, culminand cu vanzarile de decembrie.

 

Bugetele alocate pentru promovare sunt in crestere, iar un segment important il ocupa strategiile de marketing direct. In general, astfel de campanii au nevoie de multe materiale de suport, de la pixuri si agende personalizate si pana la tricouri sau stickere personalizate. Logo-ul firmei sau brandurile utilizate in relatia cu clientii vor trebui sa fie in prim-plan in diverse feluri de materiale.

 

Pentru procesul de personalizare de obiecte, se poate lucra cu firme specializate. Este important ca produsele alese sa fie unele de foarte buna calitate, caci ele vor fi suport pentru mesajul transmis de companie. De asemenea, tehnica de personalizare trebuie sa fie una profesionista, nu pot exista compromisuri cu privire la calitate.

 

Toamna este prilej in industria de marketing si publicitate pentru organizarea de evenimente si targuri de specialitate, tocmai pentru ca foarte multe firme cauta furnizori si respectiv clienti. Segmentul de marketing direct este de mare interes pentru cele mai multe companii, indiferent de domeniul de activitate. Acest lucru se manifesta tocmai datorita eficientei foarte bune. Departamentele de vanzari beneficiaza in mod direct de efectele pe care le aduc campaniile de marketing si publicitate.

 

In zona de publicitate, TV-ul atrage si el bugete tot mai mari, caci in sezonul rece mai multe persoane se relaxeaza la televizor in loc sa petreaca tip in alte medii. Radio-ul si mai ales online-ul au de asemenea incasari foarte bune, consumul fiind in crestere pe aproape toate segmentele de produse si servicii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//