Romanii au descoperit in ultimii ani conceput de discounter in mediul offline, ~ in diverse categorii de retail. Spre exemplu, pe segmentul bunurilor de larg ~ consum, exista in prezent un mare lant de hipermarketuri de tip discount ~ si un mare lant de ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Conceptul de discounter, existent si in mediul online
.jpg&w=200&h=200)
Romanii au descoperit in ultimii ani conceput de discounter in mediul offline, in diverse categorii de retail. Spre exemplu, pe segmentul bunurilor de larg consum, exista in prezent un mare lant de hipermarketuri de tip discount si un mare lant de supermarketuri de tip discount, precum si alte retele mai mici, dar si magazine independente ce utilizeaza acest concept. Ce presupune el: cantitati mari, preturi mici, putini bani alocati in marketing, varietate usor mai redusa, dar produse cu un raport calitate - pret foarte bun.
In fashion, un magazin online de imbracaminte si incaltaminte de tip discount este www.miniprix.ro, platforma online a unui brand deja consacrat in mediul offline cu acelasi concept. Prin prezenta sa pe internet, magazinul nu se dedica doar utilizatorilor din Bucuresti (unde exista si magazine fizice operate de Miniprix), ci tuturor utilizatorilor de web din Romania.
De la pantaloni de dama eleganti si pana la pantofi sport pentru copii, de la costume de dama elegante si pana la tricouri si bluze pentru toti cei din familie, magazinul online isi intampina clientii cu preturi foarte mici, in orice moment. Exista in plus promotii speciale si preturile devin uneori incredibil de mici. Cautarea produselor este simpla - cauti pantofi online indicand genul de pantofi si marimea dorita si vezi instant produsele disponibile. Economisesti timp pretios, iar la final observi cat de multi bani ai economisit alegand sa cumperi dintr-un astfel de magazin.
Clientii sunt fidelizati nu doar prin preturi, ci si prin serviciile oferite: livrarea este rapida si ieftina, iar returul produselor nedorite este permis fara probleme, in conditiile expuse pe website. Magazinul s-a consacrat prin oferta de imbracaminte si incaltaminte, insa a devenit ulterior un adevarat mall online. In prezent, clientii pot cumpara multe feluri de produse, chiar si servicii de turism: cazare, transport cu avionul si pachete speciale.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info