• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

T IMAX - re-branding pentru singura sala IMAX din Romania, sub amprenta Telekom

T IMAX - re-branding pentru singura sala IMAX din Romania, sub amprenta Telekom

New Age Media România si Telekom România au realizat proiectul de re-branding al singurei săli IMAX din România. Astfel, Telekom România continuă parteneriatul început în 2013, odată cu lansarea proiectului Romtelecom IMAX, fiind partenerul oficial al singurei săli IMAX din România si asociindu-se cu cea mai modernă tehnologie cinematografică. Sala va fi redenumită T IMAX si va fi semnalizată corespunzător în interiorul si în exteriorul centrului comercial Afi Palace Cotroceni.   

 

Pe lângă entertainment-ul la cele mai înalte standarde, operatorul telecom se asociază si cu programul Departamentului Educational din cadrul Cinema City România, dedicat promovării vizionărilor de filme si documentare în format IMAX în cadrul grădinitelor, scolilor si liceelor. Filmele incluse în programul educational au teme educative, cu aplicabilitate în dezvoltarea curriculei scolare.

 

Sala T IMAX va aduce spectatorilor români, ca si până acum, cele mai populare blockbustere, pentru sfârsitul anului 2014 fiind programate premierele unor filme precum “Equalizer”, “The Hunger Games: Mockingjay Part I” sau ultima parte a trilogiei “The Hobbit”, “The Battle of the Five Armies”.  

 

“IMAX reprezintă cea mai avansată tehnologie cinematografică. Continuarea proiectului de branding al sălii IMAX, acum în asociere cu brand-ul unuia dintre cei mai puternici operatori telecom din lume, este una naturală, ambele branduri adresându-se unui public activ, educat, care tine pasul cu ultimele noutăti în materie de tehnologie.”, a declarat Raluca Demetriade, Director de Vânzări al New Age Media România, regia de media a retelei Cinema City.    

 

“Continuarea parteneriatului cu sala IMAX este încă o dovadă a interesului nostru pentru continut de cea mai bună calitate, livrat la cele mai înalte standarde si în pas cu cele mai recente tehnologii din domeniu”, a declarat Dana Bursuc, Communication Manager Residential Segment pentru brand-ul Telekom România. 

 

Echipa care a participat la realizarea proiectului:   

 

Din partea New Age Media România, regia de media a retelei Cinema City: Diana Popescu si Raluca Demetriade 

 

Din partea Telekom: Dana Bursuc - Communication Manager Residential Segment, Dana Moldovan - Brand Manager, Ioana Corcodel - Media Supervisor 

 

Din partea Media Investment: Mirela Nicula - Group Director si Maria Cojocariu - Media Manager. 

 

Despre New Age Media România  

 

Parte din grupul Cinema City International, New Age Media România a fost înfiintată în 2007, ca regie de media a retelei pentru teritoriul tării noastre. New Age Media mai are birouri în Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia si Bulgaria.    

 

În prezent, New Age Media România gestionează spatiul pentru reclamă în saisprezece multiplexuri Cinema City - în Iasi, Timisoara, Cluj, Bacău, Pitesti, Arad, Baia Mare, Brăila, Târgu Mures, Constanta, Ploiesti, Bucuresti Cotroceni si Sun Plaza, care totalizează un număr de 148 ecrane, printre care si singurul T IMAX din tara noastră.  

 

Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou si dinamic, care oferă servicii de telecomunictii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate si personalizate pentru o comunitate vastă de clienti, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii. 

 

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications si Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicatii, astfel încât clientii să beneficieze de o experientă completă si plină de satisfactii: servicii de voce si date mobile 3G si 4G mobile, telefonie fixă traditională, internet de mare viteză si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum si continut de înaltă calitate si exclusivităti. 

 

Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor solutii IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive si mai agile. 

 

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de tări de pe cinci continente, cu peste  143 de milioane de clienti de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienti de servicii fixe si peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piata românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România si Romtelecom.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//