• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Jay Abraham, marketing expert de renume mondial, vine la Conferinta Marketing in Direct - 25 septembrie 2014

Jay Abraham, marketing expert de renume mondial, vine la Conferinta Marketing in Direct - 25 septembrie 2014

Cu 2 best-seller-uri la activ (“The Sticking Point” si “Getting Everything You Can Out Of All You’ve Got”), cu peste 10.000 de clienti in 400 de domenii, Jay Abraham (fondator si CEO of Abraham Group, Inc., Los Angeles, California) este invitatul special al celei de-a 6a editii a Conferintei „Marketing in Direct”. Evenimentul va avea loc pe 25 septembrie 2014, la Clubul Diplomatic Bucuresti.

 

Jay Abraham, geniu al marketingului, ne invata diferenta dintre „funnel vision” si „tunnel vision”. „Cei mai multi oameni isi petrec tot timpul in acelasi domeniu. Si cu cat se straduiesc mai tare, cu atat mai mult reusesc doar sa plagieze intr-o mai mare sau mai mica masura ce fac competitorii lor: aceasta este viziunea „funnel”. Viziunea „tunnel” spune “vreau sa stiu modalitati mai eficiente!”, nu doar pentru vanzari, dar si pentru a gasi noi clienti. Daca metoda ta de a-i obtine se rezuma la a publica o reclama in revistele specializate, care este metoda altor 20 de domenii de a gasi noi clienti? Sa imprumuti proceduri de succes din afara industriei din care faci parte te ajuta sa economisesti timp si capital. Si poate avea impactul unei bombe atomice! Daca tu esti prima si singura companie care introduce abordari de vanzari, diferentiate strategic, specifice altor industrii, dar nici o alta companie din domeniul tau nu a experimentat-o, iti vei distruge concurenta dintr-o miscare. Se va distinge dintre celelalte intr-un mod atat de puternic si proeminent in piata pe care activezi incat practic o vei stapani in totalitate.”

 

Pentru a afla cum poti supravietui concurentei chiar de la cel care, conform Investors Business Daily - "stie cum sa obtina rezultate maxime cu eforturi minime", accesati www.marketingindirect.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//