• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandient a creat noul design pentru ambalajele Linco

Brandient a creat noul design pentru ambalajele Linco

Brandient a redesenat logo-ul si ambalajul Linco pentru Orkla Foods, care a dorit o improspatare a ambalajului si o diferentiere a brandului printr-o imagine mai calda odata cu lansarea noului sortiment de margarina Linco "cu unt proaspat".

Logoul a fost re-desenat si simplificat pentru a fi facut mai vizibil si mai usor de recunoscut si de citit, pastrand caracterul fluid al literei.

Grafica ambalajului este centrata pe imaginea ludica a celor doi copii (baietelul si fetita) pentru care a manca are inca aceeasi valoare cu a se juca. Ilustratiile de fundal - diferite pentru fiecare sortiment si completate de un cod de culoare - sunt create intr-o maniera ingenua si intregesc imaginea candida si pura a brandului.

Designul noului ambalaj, inclusiv redesenarea logo-ului si ilustratiile sunt semnate de Cristian Petre, Partener Brandient, cu fotografie de Cosmin Gogu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//