• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Miele - cifra de afaceri de 3,22 de miliarde de euro in anul fiscal 2013 - 2014

Miele - cifra de afaceri de 3,22 de miliarde de euro in anul fiscal 2013 - 2014

Miele, compania numărul unu în productia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, raportează afaceri în crestere pentru anul fiscal 2013/2014, încheiat la 30 iunie 2014. Compania a realizat în această perioadă o cifră de afaceri de 3,22 de miliarde de euro, înregistrând o crestere de 2,2% fată de anul fiscal anterior, echivalentul a 69 de milioane de euro. În aceeasi perioadă, Miele a realizat investitii de 188 de milioane de euro si a ajuns la un număr de 17.660 de angajati.

Pentru anul fiscal 2014/2015, Miele si-a propus mentinerea unei cresteri a cifrei de afaceri similare celor înregistrate în anii anteriori. 

 

Anul fiscal 2013/2014 reprezintă pentru Miele perioada celor mai importante lansări de produse în istoria de peste 113 ani a grupului, cu reînnoirea tuturor gamelor de electrocasnice de uz casnic. Aceste lansări au sustinut evolutia vânzărilor pe principalele piete de desfacere ale companiei, afectate de conditii economice nefavorabile. O monedă europeană mai puternică în special pe aceste piete a avut un efect vizibil asupra exporturilor. Prin urmare, cresterea cifrei de afaceri în euro, luând în considerare efectele cursului valutar, ar fi depăsit pragul de 5%. În acest context, rezultatele financiare înregistrare de Miele sunt importante, potrivit lui Olaf Bartsch, membru în Consiliul de Administratie si Director de Finante si Administratie Miele.

 

În Germania, Miele a înregistrat o majorare a cifrei de afaceri cu 23 de milioane de euro, atingând 978 de milioane de euro, în crestere cu 2,4% fată de anul precedent. Germania este principala piată de desfacere a companiei, cu o cotă, în crestere, de 30,6% în vânzările înregistrate la nivel global. 

 

„Miele si-a asigurat premisele unei cresteri viitoare pe toate palierele de business: cifra de afaceri, volumul de vânzări, cota de piată, chiar si în conditii economice mai putin favorabile,” declară Dr. Markus Miele, director executiv si coproprietar al companiei. Principalele argumente sunt strategia pe termen lung caracteristică filozofiei Miele, care pune pe primul plan calitatea produselor si beneficiile aduse clientilor, precum si o crestere organică a facilitătilor proprii de productie si accesul la finantare pentru investitii din capitaluri proprii. „Fără să resimtă presiunea unor împrumuturi si fiind în continuare o companie independentă de familie, Miele are confortul de a lua decizii de investitii si de a-si dezvolta strategia fără a depinde de o a treia entitate,” declară Dr. Reinhard Zinkann, director executiv si coproprietar Miele.

Miele îsi mentine cu succes rolul de lider în crearea unui mix echilibrat de beneficii pentru client si protectie pentru mediu, pe de-o parte, prin oferirea de solutii viabile si inteligente, si, pe de altă parte, prin lansarea unor functii exclusive. Un punct forte pentru viitor al electrocasnicelor Miele este garantia celor mai bune rezultate cu maximă eficientă energetică.

Calitătile produselor Miele sunt evidentiate si de rezultatele unui studiu realizat de organizatia de protectie a consumatorilor Stiftung Warentest: Miele a câstigat în clasamentul celor mai bune produse la aproape toate categoriile relevante de electrocasnice, precum masini de spălat rufe, masini de spălat rufe cu uscător, uscătoare de rufe, aspiratoare cu vacuum, cuptoare, frigidere si masini de spălat vase. 

Campania „Edition 111”, lansată odată cu aniversarea a 111 ani de istorie Miele în îngrijirea hainelor, se dovedeste a fi cea mai de succes derulată până acum, cu vânzări pe segmentul masinilor de spălat si a uscătoarelor de rufe mai mari de 1 miliard de dolari din toamna lui 2012 si până în prezent.

Pe segmentul electrocasnicelor de bucătărie si a aspiratoarelor cu vacuum, Miele a înregistrat în prima jumătate a anului 2014 o crestere a cotei de piată în Europa de Vest, potrivit companiei de cercetare de piată GfK.

În continuare, Miele beneficiază de toate premisele unui parcurs de business de succes: mentinerea unui brand unic în portofoliu, pozitionarea globală în industria electrocasnicelor premium si continuarea parteneriatelor cu distribuitori specializati, în măsură să le ofere clientilor serviciile de calitate pentru care este recunoscut brandul Miele. 

În acelasi timp, Miele accesează noi canale de vânzări, precum online-ul. Fiind un brand premium, nu se concentrează pe acestea.

Lansarea la nivel global a noilor generatii de produse Miele 6000 (electrocasnice incorporabile) si W1/T1 (aparatură pentru îngrjirea si spălarea rufelor) a avut efecte pozitive în vânzările companiei. Această tendintă se va mentine si pe viitor, pe măsură pe produsele vor fi introduse pe piete noi. În plus, primul aspirator-robot cu vacuum, Scout RX1, lansat în mai 2014, a avut vânzări peste asteptări în majoritatea tărilor în care este disponibil, inclusiv în Germania.    

Mai mult, Miele a lansat o serie nouă de masini de spălat si uscătoare de rufe emblematice, cu functii suplimentare si multe beneficii pentru consumator. Aceste modele au fost prezentate în cadrul salonului IFA Berlin 2014. Toate aspiratoarele Miele se relansează respectând legislatia europeană privind etichetarea energetică, oferind în acelasi timp beneficii suplimentare pentru consumatori. 

În afara Germaniei, cifra de afaceri Miele a crescut cu 1,9%. Compania a raportat cresteri procetuale de două cifre pe piete strategice, precum SUA, China si Rusia, în pofida unui schimb valutar negativ. Miele a raportat o crestere peste medie în Australia, a patra cea mai importantă piată de desfacere a companiei, după Germania, SUA si Elvetia. 

Într-o perspectivă optimistă, mentionăm că criza datoriilor în cele mai afectate tări din sudul Europei nu s-a agravat în perioada analizată. La nivel global, compania Miele operează în mod direct în continuare în 47 de tări si este prezentă în alte 50 de tări prin parteneriatele pe care le-a încheiat cu importatorii.

În pofida unui declin global la nivelul intentiei de a investi, divizia Miele Professional a înregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 3,9%, peste medie, până la 418 milioane de euro. Divizia de echipamente profesionale a contribuit cu 13% la cifra de afaceri totală realizată de Miele în anul fiscal 2013/2014. Dintre produsele acestei divizii, s-au remarcat masinile de spălat vase pentru uz profesional cu cicluri rapide de functionare si masinile profesionale de spălat rufe, gamă ce a aniversat 90 de ani de la lansare, precum si tehnologia medicală.

La finele anului fiscal 2013/2014, Miele avea un număr de 17.660 de angajati la nivel global, cu 409 mai multi comparativ cu anul precedent. Cei mai multi dintre acestia lucrează în Germania, adică 10.411 de persoane. 

Investitiile Miele din acelasi an fiscal se ridică la aproximativ 188 de milioane de euro, cu 25 de milioane mai putin raportat la sumele investite în anul anterior, când Miele a lansat cele mai multe produse si tehnologii innovative din istoria companiei si a atins maximum de investitii realizate într-un an. 

Obiectivele de investitii pentru ultimul an fiscal au presupus modernizarea si echiparea facilitătilor de productie, noi spatii de birouri si extinderea depozitului central de mărfuri de la Gütersloh. Investitiile în cresterea capacitătii spatiilor logistice de la Gütersloh vor continua si în anul fiscal 2014/2015.

La nivel de management, Miele a anuntat la 1 august că va avea un nou director de Marketing si Vânzări. Dr. Axel Kniehl, fost vice presedinte în cadrul Whirlpool Corporation si CEO Bauknecht, îl înlocuieste pe Heiner Olbrich, care se va retrage din motive personale începând cu 30 septembrie 2014.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//