• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Transilvania a inregistrat rezultate pozitive in primele 9 luni ale 2008

Banca Transilvania a inregistrat rezultate pozitive in primele 9 luni ale 2008

Banca Transilvania a inregistrat rezultate remarcabile pe primele noua luni ale 2008, in ciuda climatului economic international si scaderilor inregistrate pe piata de capital. Au crescut activele si profitul, iar focusul a fost, in primul rand, pe prudentialitatea si soliditatea bancii.

"Banca a inregistrat rezultate pozitive pe primele 9 luni ale anului si suntem increzatori. Suntem o banca solida, profitabila, cu 1.300.000 de clienti activi si cu o politica sanatoasa de creditare. Ne-am preocupat mai ales de aspectele care tin de lichiditate, risc management, echilibru, pentru a asigura o crestere sanatoasa a bancii, in continuare", a afirmat Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania.

Banca Transilvania a inregistrat un profit net cu 197% mai mare decat cel din aceeasi perioada a anului 2007, din care: profit net operational de 173,54 milioane lei, iar profit net exceptional de 223,08 milioane lei - rezultat din vanzarea participatiei detinute la Asiban, tranzactie care asigura si o lichiditate semnificativa pentru BT.

"Sistemul bancar romanesc nu va fi foarte afectat de tot acest context. Ca argument, soliditatea sistemului bancar poate fi simplu reflectata daca ne gandim numai la totalul rezervelor minime obligatorii pe care institutiile bancare le detin la BNR. In ceea ce priveste Banca Transilvania, nu exista expunere de business pe international, fiind o companie cu capital majoritar romanesc; avem un nivel al rezervei minime obligatorii depozitate la BNR, de 850 milioane euro.

Actionarii sunt alaturi de noi, inclusiv actionarul semnificativ, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, care detine 15% din capitalul social si care ne-a sustinut in permanenta, cu capital si programe de finantare, si in acest an. Avand in vedere soliditatea bancii noastre, vom urmari cu atentie orice oportunitati care pot aparea in actuala conjunctura si care pot adauga valoare institutiei", a declarat, in legatura cu situatia internationala, Robert C. Rekkers.

Mai multe produse, mai multe sedii: BT si-a consolidat si in acest an oferta, lansand produse si servicii dedicate diferitelor categorii de clienti, pe cele 4 segmente de business BT: persoane fizice, IMM-uri, companii mari, respectiv medici. In ceea ce priveste reteaua de unitati a Bancii Transilvania, in primele 9 luni ale 2008 au fost deschise 66 de unitati, BT avand 521 de locatii. In mod normal, o unitate noua intra pe profit dupa aproximativ un an de activitate.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//