• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

NauticLife a deschis cel mai mare showroom de ambarcatiuni si accesorii de navigatie din Romania

NauticLife a deschis cel mai mare showroom de ambarcatiuni si accesorii de navigatie din Romania

NauticLife a inaugurat cel mai mare showroom de ambarcatiuni si accesorii de navigatie din tara, situat pe malul lacului Mogosoaia. Showroomul este prima investitie NauticLife din proiectul de afaceri pe care compania l-a demarat pentru dezvoltarea navigatiei fluviale si costiere din Romania si, implicit, valorificarea potentialului Deltei Dunarii si al litoralului Marii Negre.

Nume importante in industria navigatiei. NauticLife a adus in premiera in Romania unele dintre cele mai prestigioase si importante nume ale industriei de profil: Bénéteau - numarul unu mondial in productia de yachturi cu vele, Hobie – numarul unu mondial in productia de catamarane de agrement, Raymarine – liderul mondial in accesorii de navigatie, Saver, San Boat, Mursan Marin, Candock, Trem, Yamaha etc.

"NauticLife a aparut ca urmare a pasiunii indelungate pentru navigatie, pentru Delta Dunarii in special. In numeroase tari europene navigatia este un hobby si o metoda de relaxare pentru marea majoritate a oamenilor, fie ca folosesc un caiac, o barca cu motor sau o ambarcatiune cu vele. Am demarat aceasta afacere pentru ca avem in Romania resurse naturale care permit dezvoltarea unei intregi retele de agrement bazata pe navigatie, iar navigatia poate deveni urmatoarea pasiune a romanilor", a declarat Mihail Marcu, Managing Partner NauticLife.

Showroomul NauticLife de la Mogosoaia ocupa o suprafata de circa 2.000 metri patrati indoor si 3.500 metri patrati outdoor si reuneste toate echipamentele necesare pentru pasionatii de navigatie fluviala si costiera sau sporturi nautice: barci cu motor, veliere, caiace, motoare de barca, vehicule de aventura, pontoane, accesorii nautice si de navigatie. In plus, NauticLife ofera celor interesati si consultanta necesara incepatorilor in navigatie pentru inscrierea ambarcatiunilor, obtinerea permiselor sau navigatia in Romania - prin intermediul Yacht Club Romania si al altor institutii specializate.

NauticLife va aloca circa 2,5 milioane euro, pana in 2009, pentru asigurarea unui stoc permanent de ambarcatiuni de toate dimensiunile in showroomul de la Mogosoaia. Preturile pentru o barca cu motor pornesc de la 3.000 de euro si variaza in functie de marca, dimensiune, motor si dotari; pentru velierele Bénéteau preturile pornesc de la 50.000 de euro, iar pentru caiacele Hobie preturile variaza intre 800 si 3.000 de euro.

"Suntem mandri ca am reusit sa aducem in Romania liderul european al pietei de ambarcatiuni de agrement. Bénéteau are o reputatie solida pentru robustetea si tinuta ambarcatiunilor sale pe apa, indiferent de vreme. Alaturi de Bénéteau, am dezvoltat si un parteneriat cu grupul BMW pentru promovare reciproca, ceea ce reprezinta o garantie in plus pentru NauticLife", a adaugat Mihail Marcu.

Pentru 2009, NauticLife estimeaza vanzari de circa 2,5 milioane de euro si intentioneaza sa ajunga liderul pietei in urmatorii trei ani. In Romania, valoarea pietei ambarcatiunilor este estimata la circa 40 milioane de euro, incluzand si barcile de dimensiuni mari. in prezent, cererea cea mai mare este directionata catre barcile cu motor, dar NauticLife se asteapta ca in urmatorii 2-3 ani sa creasca si cererea pentru veliere, datorita trendului ascendent al preturilor pentru combustibili.

Proiectul NauticLife a demarat cu deschiderea showroomului de mari dimensiuni de la Mogosoaia si va continua in urmatorii doi ani cu dezvoltarea celor doua componente: LifeResidence si LifeResort. Valoarea investitiei in intreg proiectul NauticLife va fi de 5 milioane de euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//