• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Materialele personalizate, utile in orice actiune de marketing

Materialele personalizate, utile in orice actiune de marketing

Chiar daca tehnicile de marketing au tot evoluat, unele lucruri par sa functioneze la fel de bine mereu. Astfel, utilizarea de materiale promotionale este mereu eficienta, utila pentru firme de toate dimensiunile si din toate domeniile de activitate. In concursuri si actiuni promotionale se pot acorda diverse produse branduite, insa este important ca acestea sa indeplineasca anumite criterii pentru ca efectul sa fie maxim.

 

Materialele promotionale personalizate trebuie sa isi indeplineasca misiunea de a propaga un mesaj publicitar pe termen lung. Daca un tricou personalizat va fi de proasta calitate, un consumator il va utiliza cel mult in casa, deci o astfel de situatie trebuie evitata. Se pot alege tricouri polo de calitate, daca se colaboreaza cu furnizori profesionisti precum promotion.eu.

 

De asemenea, uneori se poate obtine un efect mai bun prin niste mesaje mai elaborate, nu doar prin imprimarea de logo. Consumatorii finali sunt foarte incantati de tricouri amuzante, cu fel de fel de mesaje care pot include si partea de branding, insa intr-un mod destept si discret.

 

O firma poate avea nevoie de obiecte personalizate si pentru birou, de la anumite obiecte de imbracaminte pentru angajati si pana la ecusoane personalizate sau unele materiale de birou. Mereu, trebuie alese produse de calitate, iar toata actiunea trebuie gandita astfel incat sa aiba efect pe termen lung si nu doar pe moment. 

 

Pe internet, o sursa importanta de inspiratie este promotion.eu, website cunoscut pe piata de specialitate drept unul de incredere, cu solutii pentru orice nevoi de business.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//