• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Publicitatea in zona de consum, una dintre cele mai eficiente metode de promovare

Publicitatea in zona de consum, una dintre cele mai eficiente metode de promovare

Cele mai multe branduri din sfera bunurilor de larg consum aleg sa se promoveze utilizand canalele conventionale - televiziune, radio, print, internet, outdoor. Evident, aceste canale ajuta la transmiterea mesajului catre o mare masa de potentiali consumatori, la un cost destul de mic analizat dupa numarul de persoane "atinse", dar foarte mare privit in sine ca si cifre implicate.

 

Totusi, de acasa si pana la hipermarket sau mall, consumatorul poate sa nu mai retina anumite mesaje publicitare. Campaniile de marketing direct indoor duc eficienta publicitatii la maxim, caci brandul comunica direct cu potentialul client chiar acolo unde acesta din urma poate realiza actiunea de cumparare.

 

Se pot gasi multe idei de amenajare in spatii comerciale a unor suporturi publicitare. De la standuri de prezentare si sampling si pana la bannere si alte forme de publicitate indoor, toate au rolul de a-l ghida pe client spre finalitatea procesului de marketing: shoppingul propriu-zis. 

 

Exista firme specializate care ofera solutii pentru propagarea acestor mesaje in diverse locatii. O astfel de companie este VISION Expo Systems, care propune inclusiv idei de amenajare in hypermarket a unor standuri speciale pentru efect maxim. 

 

Cei ce doresc detalii complete pot intra pe site si pot analiza toate propunerile celor de la VISION Expo Systems - specialisti in solutii complete de expunere a mesajelor publicitare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//