• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cardurile de fidelitate, utilizate de mari companii din diverse industrii

Cardurile de fidelitate, utilizate de mari companii din diverse industrii

Exista multe exemple de succes despre utilizarea cardurilor de fidelitate in retele de retail din diverse industrii. Unul dintre exemplele de notorietate este cel al farmaciilor, unde aceasta metoda de fidelizare este extrem de utilizata de majoritatea retelelor de profil. 

 

Sensiblu s-a remarcat prin numarul mare de carduri emise, ceea ce i-a si oferit posibilitatea de crestere atat de puternica pe piata. Alte retele de farmacii care utilizeaza in prezent "reteta" cardurilor de fidelizare sunt Catena, Dona, HelpNet, BellaDonna, MiniFarm - si exemplele pot continua. Pana si unele farmacii mici, locale, au adoptat aceasta strategie de marketing.

 

Pe segmentul de FMCG (bunuri de larg consum), Cora, Penny Market si Profi au programe de fidelizare a clientilor, pe baza de card de fidelitate. In domeniul benzinariilor, Mol se remarca printr-un sistem de fidelizare avansat, de foarte multi ani. Multe companii mari, dar si companii medii si chiar mici au implementat sisteme de fidelizare cu carduri - chiar si restaurante, magazine de bricolaj (exemplu Praktiker), fast-food-uri, magazine electroIT si multe altele.

 

Programele de fidelizare reusesc sa-i determine pe clienti sa cumpere mai des si mai mult. Pentru ca au beneficii, clientii se simti speciali si au o apropiere mai puternica fata de brandul respectiv, incercand sa profite de ofertele de care beneficiaza in mod preferential. In plus, companiile pot afla mai multe informatii despre clienti, le pot studia comportamentul de shopping si pot analiza cum reactioneaza la anumite promotii.

 

Companiile mai mici care doresc sa introduca un sistem de fidelizare pot gasi informatii online si pot alege produse de calitate pentru imprimarea cardurilor, spre exemplu o imprimanta termica Zebra. Exista pe piata multi furnizori de materiale si solutii pentru astfel de sisteme, iar beneficiile pot fi foarte mari pentru firmele care demareaza un asemenea program de marketing.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//