• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Piata de fashion pentru barbati se dezvolta si in mediul online

Piata de fashion pentru barbati se dezvolta si in mediul online

Chiar daca in mod teoretic femeile sunt cele mai interesate de cumparaturi, evident ca si barbatii reprezinta un target foarte valoros pentru magazinele de imbracaminte si incaltaminte. Uneori, tot femeile aleg si produsele pentru acestia. Conform unor studii pe piata de e-commerce din Romania, la nivel general barbatii sunt destul de activi, fiind chiar mai convinsi decat femeile sa plaseze comenzi online si sa plateasca online cu cardul.

 

Cert este ca multe magazine de imbracaminte si incaltaminte din mediul online promoveaza tot mai mult hainele pentru barbati. Acestia petrec mult timp online, inclusiv din postura de joburi de tip office, iar shoppingul clasic prin mall-uri nu este tocmai pe placul lor. 

 

Barbatii sunt mai practici cand vine vorba de astfel de cumparaturi, alegand spre exemplu pantofi pentru barbati direct de pe internet, fara a aloca prea mult timp pentru acest proces. Daca pentru femei shoppingul de produse fashion este mai degraba o activitate de relaxare, pentru barbati este o nevoie care trebuie sa fie rezolvata cat mai simplu si cat mai rapid. Barbatii considera cumpararurile online drept o "scurtatura", o modalitate avantajoasa de a procura produsele dorite.

 

Magazinele de imbracaminte si incaltaminte au facut loc camasilor si sacourilor pentru barbati pe "rafturile" aglomerate de rochii, fuste sau genti de dama. Cuplurile si familiile inregistreaza adesea comenzi mixte, alegand in acelasi pachet produse pentru femei, barbati si chiar pentru copii. Comenzile de valoare mai mare ating astfel si pragurile stabilite de unele magazine online pentru validarea avantajului de livrare gratuita prin curier.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//