• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Jucariile, printre cele mai comandate produse din comertul online

Jucariile, printre cele mai comandate produse din comertul online

Magazinele de jucarii s-au dezvoltat in ultimii ani in comertul online din Romania, in contextul in care clientii sunt foarte receptivi la acest tip de cumparaturi pe internet. Jucariile pot fi analizate mai usor pe internet, citind detalii, recomandari, instructiuni de utilizare in anumite cazuri. Preturile pot fi comparate usor, fara a te mai deplasa intre magazine de profil.

 

De fapt, preturile in mediul online sunt in general mai atractive decat cele din magazinele clasice. In plus, foarte des sunt derulate campanii promotionale. Pentru a nu le rata, cei interesati se pot abona la serviciile de newsletter, in mod gratuit. Astfel, vor fi anuntati pe email atunci cand sunt lansate promotii cu discounturi la cele mai populare jucarii si jocuri pentru copii.

 

Parintii si toti cei ce achizitioneaza jucarii trebuie sa aleaga produsele nu doar in functie de preferintele copiilor, ci si in functie de recomandarile de utilizare de pe ambalaje. Spre exemplu, exista multe jocuri pentru copii de 4 ani, potrivite pentru aceasta grupa de varsta. A cumpara produse recomandate pentru varste mai mari nu este o idee buna, pentru ca cei mici nu le vor putea utiliza in mod adecvat. 

 

Jocurile si jucariile sunt in general concepute pentru a stimula creativitatea copiilor. De la varste mai mari, evident ca personajele din desene animate si filme pentru copii sunt cele care atrag cel mai mult. Astfel, parintii cumpara jocuri cu Spiderman, evident la "recomandarea" celor mici. 

 

Alte jocuri ce raman in topul achizitiilor indiferent de varsta sunt seturile Lego, cu modele adresate tuturor copiilor, de la 1-2 ani (modelele de baza de Lego Duplo) la varste mai mari, prin marcile City, Factory sau Chima.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//