• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Alegerea bijuteriilor se poate face si online

Alegerea bijuteriilor se poate face si online

Cele mai recente studii au aratat faptul ca romanii au inceput sa ia tot mai des deciziile de cumparare consultand paginile de internet. Unii cauta pur si simplu pe motoarele de cautare, altii cauta sfaturi pe forumuri si pe retelele sociale, altii aleg site-urile ce grupeaza produse de la diverse magazine. 

 

Tot mai multe persoane viziteaza direct magazine online, obisnuindu-se cu acest tip de comert. Multe magazine online au inceput sa se promoveze activ chiar si pe canale media offline, astfel ca increderea in e-commerce este in crestere permanenta.

 

Romanii devin tot mai interesati de a cumpara online diverse produse, una dintre categoriile care atrage un interes in crestere este cea a bijuteriilor. De la verighete si pana la bijuterii din aur cu diamante foarte valoroase, toate se pot alege direct online. Magazinele de specialitate au investit in site-uri bine puse la punct, astfel incat vizitatorii sa poata analiza cu atentie toate produsele.

 

Inelele de logodna sunt si ele tot mai cautate online, romanii alegand in acelasi timp bijuterii de argint, care au preturi mai mici decat cele din aur. Segmentul cu preturi mici este foarte dezvoltat pe internet, comandandu-se inele, bratari, cercei si coliere de diverse tipuri.

 

Interesul pentru comertul online este in crestere si datorita preturilor mai mici pe care, in general, le propun magazinele online in raport cu cele clasice. Pe multe segmente de produse, diferentele sunt destul de notabile. Acest lucru este posibil datorita costurilor mai mici de operare ale magazinelor online, comparativ cu cele clasice (chirii, mai multi angajati, utilitati etc.).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//