• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Uniunea Europeana va proteja produsele originale romanesti

Uniunea Europeana va proteja produsele originale romanesti

Tot mai multe produse originale romanesti vor fi certificate astfel incat producatorii romani din industria alimentara sa se bucure de o serie de avantaje, atat timp cat respecta niste reguli clare in domeniu. Denumirea de origine protejata se va aplica unor produse precum Salamul de Sibiu, telemeaua de Ibanesti, branza din Marginimea Sibiului si novacul afumat de Tara Barsei. 

 

Aceste produse vor putea sa fie fabricate in viitor doar pe teritoriul Romaniei, ba chiar doar in anumite regiuni, in cazul unor produse. Este vorba despre telemeaua de Ibanesti, care va putea fi produsa doar in cateva localitati din judetul Mures, pentru ca trebuie conservata in saramura extrasa din fantana cu apa sarata de la Orsova.

 

Salamul de Sibiu este una dintre cele mai importante mize, caci este un produs premium foarte consumat de catre romani si apreciat si la nivelul Uniunii Europene. Doar fabricile din Romania vor putea fabrica acest salam cu istorie indelungata pe piata. Mai mult, reteta va trebui respectata foarte atent, ceea ce le va garanta consumatorilor ca vor cumpara doar Salam de Sibiu de calitate maxima, produs conform retetei originale.

 

In prezent, Salamul de Sibiu produs in Romania este disponibil sub branduri precum Angst, Reinert, Agricola sau Caroli. Consumatorii pot gasi de asemenea, in mai multe retele de magazine, Salam de Sibiu sub marca privata a retailerilor respectivi (spre exemplu, Salam de Sibiu Cora sau Salam de Sibiu Auchan).

 

In ultimii ani, datorita Uniunii Europene si a patronatelor din industria alimentara (importanti producatori nationali si internationali), consumatorii devin tot mai protejati de legislatie, fiind pe de o parte mai informati, pe de alta avand produse de mai buna calitate, produse ce respecta inclusiv registrul aditivilor acceptati la nivelul UE.

 

Tinand cont ca industria de specialitate se confrunta cu taxe alimentare destul de mari, in dauna consumatorilor finali, noile reglementari sunt in beneficiul producatorilor care realizeaza produse de calitate, respectand inclusiv toate prevederile legale, inclusiv in materie fiscala. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//