• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Nokia a lansat noul Nokia 5800 XpressMusic

Nokia a lansat noul Nokia 5800 XpressMusic

Nokia si-a extins oferta muzicala prin lansarea noului model Nokia 5800 XpressMusic, un dispozitiv mobil optimizat pentru muzica ce aduce capabilitati inovatoare pe piata globala.

Conceput potrivit viziunii Nokia de a oferi utilizatorilor o experienta muzicala completa, Nokia 5800 XpressMusic se va numara printre primele dispozitive care vor oferi suport pentru Comes With Music, serviciul revolutionar lansat de Nokia ce permite accesul nelimitat la intregul catalog Nokia Music Store timp de un an.

In ceea ce priveste telefoanele cu capabilitati pentru muzica, utilizatorii din intreaga lume doresc un dispozitiv care sa ofera o experienta muzicala superioara – o memorie extinsa, difuzoare mai puternice, sincronizare facila – dar si functionalitate adecvata si acces direct la continut si contacte importante. Nokia 5800 XpressMusic ofera toate aceste capabilitati si permite utilizatorilor sa acceseze si sa partajeze continut.

"Prin lansarea noului Nokia 5800 XpressMusic, dorim sa conectam oamenii printr-o experienta universala care ne uneste pe toti – muzica", a afirmat Jo Harlow, Vicepresedinte Nokia. "Modalitatea in care oamenii din intreaga lume traiesc o experienta muzicala difera. Creat pentru a raspunde acestor cerinte, Nokia 5800 XpressMusic ofera utilizatorilor libertatea de a se bucura de muzica preferata in modalitatea dorita".

Beneficiind de avantajele tehnologiei afisajului tactil, dispozitivul Nokia 5800 XpressMusic dispune de o "Bara de instrumente media", un meniu lista usor de utilizat care asigura acces direct la muzica si divertisment, inclusiv la melodiile, clipurile video si imaginile preferate. De asemenea, Bara de instrumente media permite accesul direct la Internet, facilitand impartasirea de continut online.

Nokia 5800 XpressMusic ofera suport pentru Flash, astfel ca utilizatorii pot vizualiza orice tip de continut web. in plus, Nokia 5800 XpressMusic ofera toate capabilitatile esentiale unei experiente muzicale superioare, inclusiv egalizator grafic, memorie de 8GB pentru stocarea a peste 6000 de melodii si suport pentru cele mai utilizate formate digitale de fisiere muzicale, precum si un adaptor multimedia de 3,5 mm. Difuzoarele stereo integrate ofera cel mei puternic sunet din industrie.

Asigurand o experienta muzicala completa, Nokia 5800 XpressMusic ofera, de asemenea, posibilitatea de cautare si achizitionare de melodii de la Nokia Music Store, acolo unde acest serviciu este disponibil, iar aplicatia software actualizata Nokia Music PC permite transferul facil de piese muzicale si gestionarea colectiilor muzicale.

Bara de contacte inovatoare permite utilizatorilor sa selecteze patru contacte favorite care vor aparea pe afisajul principal, iar printr-o singura atingere poate fi vizualizata istoria digitala a mesajelor text sau email recente, a apelurilor efectuate si receptionate, a imaginilor si actualizarilor blogurilor.

"Fiind primul dispozitiv cu ecran tactil distribuit la nivel global, Nokia 5800 XpressMusic transforma "interfata cu utilizatorul" intr-o "interfata umana", punand cu adevarat oamenii pe primul loc. De exemplu, am introdus Bara de contacte Nokia, care este asemanatoare unui flux web digital de informatii despre viata utilizatorului", a declarat Jo Harlow.

"Prin integrarea avantajelor oferite de tehnologia tactila in cadrul platformei S60, cea mai avansata interfata pentru telefoane inteligente de pe piata, Nokia adauga o atingere umana capabilitatilor deja familiare. Am utilizat tehnologia tactila acolo unde este intr-adevar utila, respectiv in cazul Barei de contacte, a Barei de instrumente media si a modalitatilor de accesare rapida a functiilor de meniu precum agenda, profiluri si ceas".

Dispunand de cea mai mare rezolutie oferita de  un telefon mobil, afisajul de 3.2" de tip widescreen permite vizualizarea imaginilor, a materialelor video si a continutului web in culori vibrante, oferind o calitate video superioara.  Cu un format al afisajului de 16:9 si redare si inregistrare la 30 de cadre pe secunda, dispozitivul este ideal pentru inregistrarea si redarea de continut video la o calitate VGA.

Nokia 5800 XpressMusic etaleaza o camera de 3.2 megapixeli cu obiectiv Carl Zeiss si, printr-o singura atingere, utilizatorii pot impartasi imagini sau continut video prin intermediul comunitatilor online preferate, precum Share on Ovi, Flickr sau Facebook. De asemenea, titlurile melodiilor din lista de redare pot fi impartasite prin Bluetooth, mesaje multimedia sau partajare online.

Dispozitivul Nokia 5800 XpressMusic va fi disponibil la nivel global incepand din al patrulea trimestru al anului 2008.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//