• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Firmele de curierat isi cresc cifra de afaceri cu ajutorul magazinelor online

Firmele de curierat isi cresc cifra de afaceri cu ajutorul magazinelor online

In ultimii ani, comertul online a devenit o piata foarte importanta pentru firmele de curierat rapid. Daca in trecut acest segment era doar unul marginal, in prezent volumele in aceasta zona cresc permanent. Numarul de magazine online a crescut accelerat, dar mai important este faptul ca numarul de comenzi online bate record dupa record.

 

Firmele de curierat si-au adaptat flotele pentru a face fata solicitarilor magazinelor online. S-au imbunatatit serviciile, pentru ca a lucra cu destinatari persoane fizice inseamna cerinte mai mari. 

Unele firme de curierat fac livrari si sambata, altele ofera chiar livrari in ziua comenzii, in colaborare cu anumite magazine online. Mai mult, unele companii trimit prin SMS destinatarilor informatii cu privire la ziua livrarii pachetului cu produsele comandate. Totul pentru clienti fericiti.

 

De pe internet se poate comanda in prezent aproape orice, de la sapun lichid la pantaloni de vara, de la produse de tip food & drinks la rochii ieftine. Comertul cu imbracaminte si incaltaminte este probabil cel mai activ in prezent, pe aceasta nisa crescand foarte mult numarul magazinelor online si mai ales numarul de comenzi la nivel de piata. Pentru ca retururile de produse sunt permise usor si fara justificari, vizitatorii magazinelor online au prins incredere in a face shopping pe internet din ce in ce mai des.

 

Clientii sunt interesati de a comanda online datorita preturilor mici si a diversitatii produselor. Exista cazuri in care unele retele de magazine offline practica preturi mai mici la comenzile online, mai ales in zona de electroIT. Clientii apreciaza faptul ca pot introduce oricand comenzi, programul magazinelor online fiind practic non-stop, chiar daca de fapt comenzile sunt procesate in timpul zilei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//