• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lowe PR a castigat Golden Award for Excellence la PR Award 2008

Lowe PR a castigat Golden Award for Excellence la PR Award 2008

"Transpiratia strica reputatia" a fost desemnata cea mai buna campanie de PR pentru marketing a anului trecut.

"Ceea ce ne-am propus sa dovedim prin aceasta campanie este ca lumea poate fi schimbata prin comunicare fie ea si pentru marketing. Cand reusesti sa transformi o campanie intr-un spectacol, cand reusesti sa transferi vanzarile in subsidiar fara a le neglija ca obiectiv si sa aduci in prim plan alte valori, atunci ai sanse sa creezi ceva memorabil", a declarat Ramona Bloju, Brand Building Manager Deo Unilever South Central Europe.

In cadrul PR AWARD Gala Night, Campania "Transpiratia strica reputatia" a fost laureata drept una dintre cele mai bune campanii derulate in Romania. Campania gestionata de echipele Lowe PR, Lowe & Partners, eLowe si Mindshare a primit cea mai inalta distinctie la categoria PR pentru Marketing, cea mai disputata sectiune a festivalului.

"Aceasta campanie este o reusita fara egal pentru marea echipa Lowe. Dincolo de a fi o campanie de succes, "Transpiratia strica reputatia" este un studiu de caz, este dovada faptului ca PR-ul se poate face la nivel inalt. Le multumesc colegilor mei pentru o minunata proba de profesionalism in echipa. Si multumesc Unilever, un client incredibil dar adevarat!", a declarat Veronica Savanciuc, Presedinte Lowe PR.

Insusi juriul festivalului, format din cateva dintre cele mai marcante personalitati ale industriei de comunicare la nivel mondial (James Grunig, Peter Debreceny), a afirmat ca anul 2008 a marcat un record absolut al inscrierilor la PR AWARD, atat la nivel cantitativ, dar mai ales, calitativ.

Campania "Transpiratia strica reputatia" a fost fara doar si poate unul dintre cele mai inedite si complexe mixuri lansate pe piata locala. Prezent in mai toate canalele de comunicare: de la blog la TV, programul a reusit sa isi atinga obiectivul in numai 90 de zile prin declansarea unei revolutii nationale impotriva transpiratiei.

"Dincolo de centrimetri patrati de ziar, dincolo de acoperire radio si TV, dincolo de advalue, ramane povestea... Rexona va fi mereu asociat cu povestea despre (anti)transpiratie si cu experimentul lui Jojo, iar noi, Lowe PR, vom fi mereu asociati cu Rexona. Asta este frumusetea campaniei, acesta este premiul cel mai mare cu care am plecat din sala. Multumiri Unilever, Jojo, Lowe & Partners, eLowe, Mindshare", a incheiat Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//