• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Tranzactie de finantare imobiliara in valoare de 220 milioane euro, semnata de AFI Europe, pentru AFI Palace Cotroceni

Tranzactie de finantare imobiliara in valoare de 220 milioane euro, semnata de AFI Europe, pentru AFI Palace Cotroceni

AFI Europe, membră a “AFI Group”, a semnat cel mai mare acord de finantare din sectorul imobiliar, în valoare de 220 milioane euro, cu consortiul de bănci format din Deutsche Pfanbriefbank, Erste Group Bank si Raiffeisen Bank pentru finantarea centrului comercial AFI Palace Cotroceni din Bucuresti.

 

“Apreciem încrederea consortiului în AFI Europe si în AFI Palace Cotroceni, în acordarea unui credit atât de important, de 220 milioane euro. Procesul a fost o reală provocare, având în vedere valoarea finantării, participarea a trei bănci importante si a faptului că destinatia era un proiect din România. Totusi, după cum arată rezultatul de succes, atragerea unor sume mari este posibilă în România pentru un proiect bun si un dezvoltator cu experientă. As vrea să le multumesc celor trei bănci pentru încrederea acordată AFI Europe si  AFI Palace Cotroceni, precum si celor două case de avocatură – Dentons, care a reprezentat AFI Europe, si CMS Cameron McKenna, care a reprezentat consortiul de bănci”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe România.

 

AFI Palace Cotroceni a fost inaugurat în Noiembrie 2009 si este considerat unul dintre cele mai de succes centre comerciale din România încă de la deschiderea sa. 

 

Suprafata totală închiriabilă a AFI Palace Cotroceni este de 81.000 mp, iar venitul operational net pentru primul trimestru al anului 2014 a fost de 7,3 milioane euro, ceea ce reprezintă o crestere de 6,7% comparativ cu primul trimestru din 2013. Pe baza rezultatelor din T1, venitul operational net pentru 2014 este estimat să depăsească 29 milioane euro.

 

În plus, AFI Palace Cotroceni a înregistrat o crestere a traficului (numărului de vizitatori în mall) la o medie de 55.000 vizitatori pe zi în T1 2014. Rata de ocupare a crescut în prezent la peste 98%.

 

Valoarea AFI Palace Cotroceni este de 375 millioane euro la data de 30.09.2013.

 

AFI Europe operează în România din 2005. Compania a dezvoltat si gestionează AFI Palace Cotroceni, cel mai mare si de success mall din România si unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrală si de Est. Proiectul se întinde pe o suprafată închiriabilă de peste 80.000 mp si oferă vizitatorilor o vastă zonă de divertisment cu multiple optiuni pentru petrecerea timpului liber si peste 300 de magazine ale brandurilor locale si internationale, vizitate de 55.000 de clienti pe zi.

 

La data de 3 octombrie 2013, AFI Europe a inaugurat AFI Palace Ploiesti, primul si singurul mall modern dezvoltat în centrul orasului Ploiesti, în urma unei investitii de peste 50 de milioane de euro. Centrul comercial oferă o suprafată închirabilă (GLA) de 33.000 de metri pătrati, disponibilă pe două etaje ce cuprind peste 100 de branduri nationale si internationale, alături de peste 7.000 de metri pătrati de divertisment.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//