• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Reteaua privata de sanatate Regina Maria deschide prima policlinica in Craiova si inca 5 noi locatii

Reteaua privata de sanatate Regina Maria deschide prima policlinica in Craiova si inca 5 noi locatii

După o crestere de circa 20% înregistrată în 2013, REGINA MARIA continuă extinderea Retelei si inaugurează oficial 6 noi locatii:  Policlinica REGINA MARIA Craiova,  Policlinica Titu Maiorescu, prima clinică deschisă în cadrul unei universităti si patru puncte de recoltare, dintre care 3 în Bucuresti si 1 în Ploiesti. Odată cu deschiderea Policlinicii REGINA MARIA Craiova, compania ajunge la 21 de locatii la nivel national.

 

Bucuresti, 16 iunie 2014 – Reteaua privată de sănătate REGINA MARIA, cea mai extinsă retea de servicii medicale private din România, îsi continuă dezvoltarea la nivel national si anuntă inaugurarea oficială a două noi policlinici si a patru puncte de recoltare, rezultat al unei investitii de 440.000 de euro. Pentru 2014, compania a bugetat investitii de 4 milioane de euro în extinderea Retelei, parte a unui plan de consolidare a prezentei grupului la nivel national, si îsi mentine pozitia de cea mai extinsă retea de sănătate din România. 

 

Prima etapă a strategiei de dezvoltare a prevăzut inaugurarea unei policlinici în zona Timpuri Noi din Bucuresti, în colaborare cu Universitatea Titu Maiorescu, si a trei puncte de recoltare în Bucuresti si a unuia în Ploiesti. Prima policlinică deschisă în cadrul unei universităti si rezultatul unei investitii de 100.000 de euro, Policlinica Titu Maiorescu are o suprafată de 250 de metri pătrati si include 10 specialităti medicale si 10 cabinete. Inaugurarea oficială a Policlinicii REGINA MARIA Craiova, în urma unei investitii de 200.000 de euro, este un nou pas în vederea consolidării prezentei grupului la nivel national. Noua unitate dispune de laborator propriu, o suprafată totală de 223 de metri pătrati si va avea o echipă de 20 de angajati si colaboratori. 

 

„Avem feedback foarte bun din piată atât de la clienti si pacienti, cât si de la medici. Ne dă confort că facem lucrurile corect. Acoperim Bucurestiul acum si mai bine cu noile locatii: Timpuri Noi, Pantelimon, Bd. Ion Mihalache si Bd. Constantin Brâncoveanu. Face parte din strategia noastră să fim cât mai aproape de pacienti si abonati. Iar faptul că deschidem Craiova, prima locatie din judetul Dolj, vine ca urmare a cererilor de servicii REGINA MARIA din partea companiilor nationale si locale prezente acolo. Anul acesta vrem să mentinem ritmul de crestere, adăugând 9 milioane de euro la cifra de afaceri iar primele 5 luni ne arată că suntem pe drumul cel bun. Pentru 2014 estimăm o crestere a întregii piete în acelasi ritm ca anul trecut, de 10%, chiar dacă ne asteptăm să vedem nou intrati pe nise de specialitate, ca, de exemplu, oncologia. ” - a declarat Fady Chreih, director executiv Reteaua privată de sănătate REGINA MARIA. 

 

Odată cu deschiderea Policlinicii REGINA MARIA Craiova, reteaua ajunge la 21 de locatii în tară.

 

Reteaua REGINA MARIA a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri în crestere cu 20% fată de anul precedent, conform asteptărilor companiei. La finalul anului 2013, următoarele companii din Reteaua Regina Maria au fost absorbite în Centrul Medical Unirea SRL, în vederea eficientizării fluxurilor financiare si operationale: Euroclinic Medical Center, Medismart, Centrul Medical Unirea Cluj si Efora. După fuzionări, cifra de afaceri a fost de 46,4 de milioane de euro, consolidată si auditată la nivel de grup de către firma de consultantă fiscală si audit KPMG. Această cifră de afaceri nu include valoarea tranzactiilor realizate între entitătile din grup.

 

La 31 decembrie 2013, grupul REGINA MARIA detinea Centru Medical Unirea SRL, Euroclinic Hospital SA, Avamedica SRL, Centrul de Investigatii Medicale Bacău SRL, REGINA MARIA Banca Centrala de Celule Stem SA.

 

Reteaua privată de sănătate REGINA MARIA este cea mai extinsă retea de servicii medicale private din România, cu peste 2000 de medici permanenti si colaboratori în cele 21 de locatii prezente în Bucuresti si în tară. Reteaua privată de sănătate REGINA MARIA si-a câstigat pozitia de lider pe piata medicală românească datorită calitătii serviciilor oferite si a numărului impresionant de unităti medicale prin intermediul cărora se adresează celor peste  230 000 abonati si altor sute de mii de pacienti din retail. În cifre, la nivelul lunii iunie 2014, Reteaua privată de sănătate REGINA MARIA înseamnă: 21 locatii proprii, patru spitale, două  maternităti, trei  campusuri medicale, cinci centre de imagistică, 7 laboratoare acreditate, o bancă proprie de celule stem si peste 140 de policlinici partenere în tară.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//