• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Laura Baldini - crestere puternica a business-ului in 2013

Laura Baldini - crestere puternica a business-ului in 2013

Laura Baldini, cunoscutul brand de colanti pentru femei, a încheiat 2013 cu o crestere substantiala a acestei categorii, continuând să evolueze pe o tendintă ascendentă de la înfiintare si până acum.

 

“Brandul Laura Baldini activează de paisprezece ani pe piata românească, făcându-si prezenta din ce în ce mai simtită,” a declarat Costel Baghina, Managerul General al firmei Logitrade, importatorul colantilor Laura Baldini. 

 

“Din 2008 si până în prezent cifra noastră de afaceri a crescut cu peste 330%, un ajutor nesperat venind exact de unde oricine s-ar fi asteptat mai putin: de la criza financiară a ultimilor ani care a făcut curătenie în piată si i-a determinat pe cumpărători să devină mult mai atenti la ceea ce cumpără. “Mai mult decât atât, cifra de afaceri din 2013 a fost cu aproape 70% mai mare decât în anul anterior. In acest moment suntem cu sigurantă cel mai mare importator de ciorapi de damă MADE IN ITALY, concurentii nostri situându-se la mai putin de jumatate din cifra realizată de noi“, a mai adăugat acesta. 

 

Ritmicitatea livrărilor precum si continuitatea gamei în magazine au ajuns să-si spună cuvântul, făcând ca în majoritatea retelelor de retail modern în care sunt prezente produsele Laura Baldini firma Logitrade să devină unul dintre furnizorii cei mai importanti din aceasta categorie: Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro, Penny, Profi, Selgros. Clientele prietene Laura Baldini îsi pot procura produsele din peste 1.600 de puncte finale de vânzare din întreaga tară.

 

Principalele ingrediente ale acestui succes remarcabil sunt calitatea foarte bună a produselor, cunoasterea preferintelor cumpărătorilor, inovatia permanentă, diferentierea si politica de pret bine gândită, spun oficialii companiei.

 

Nu în ultimul rând, marketingul inovator promovat de companie a facut ca brandul să dobândească un înalt grad de loialitate. Cu  aproape 14.000 de fani, pagina de FB www.facebook.com/LauraBaldini.ro are cele mai multe ‘like’-uri din această categorie, în timp ce site-ul http://www.laurabaldini.ro/ contribuie si el la cresterea vânzărilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//