Laura Baldini, cunoscutul brand de colanti pentru femei, a încheiat 2013 cu ~ o crestere substantiala a acestei categorii, continuând să evolueze pe o tendintă ~ ascendentă de la înfiintare si până acum. “Brandul ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Laura Baldini - crestere puternica a business-ului in 2013

Laura Baldini, cunoscutul brand de colanti pentru femei, a încheiat 2013 cu o crestere substantiala a acestei categorii, continuând să evolueze pe o tendintă ascendentă de la înfiintare si până acum.
“Brandul Laura Baldini activează de paisprezece ani pe piata românească, făcându-si prezenta din ce în ce mai simtită,” a declarat Costel Baghina, Managerul General al firmei Logitrade, importatorul colantilor Laura Baldini.
“Din 2008 si până în prezent cifra noastră de afaceri a crescut cu peste 330%, un ajutor nesperat venind exact de unde oricine s-ar fi asteptat mai putin: de la criza financiară a ultimilor ani care a făcut curătenie în piată si i-a determinat pe cumpărători să devină mult mai atenti la ceea ce cumpără. “Mai mult decât atât, cifra de afaceri din 2013 a fost cu aproape 70% mai mare decât în anul anterior. In acest moment suntem cu sigurantă cel mai mare importator de ciorapi de damă MADE IN ITALY, concurentii nostri situându-se la mai putin de jumatate din cifra realizată de noi“, a mai adăugat acesta.
Ritmicitatea livrărilor precum si continuitatea gamei în magazine au ajuns să-si spună cuvântul, făcând ca în majoritatea retelelor de retail modern în care sunt prezente produsele Laura Baldini firma Logitrade să devină unul dintre furnizorii cei mai importanti din aceasta categorie: Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro, Penny, Profi, Selgros. Clientele prietene Laura Baldini îsi pot procura produsele din peste 1.600 de puncte finale de vânzare din întreaga tară.
Principalele ingrediente ale acestui succes remarcabil sunt calitatea foarte bună a produselor, cunoasterea preferintelor cumpărătorilor, inovatia permanentă, diferentierea si politica de pret bine gândită, spun oficialii companiei.
Nu în ultimul rând, marketingul inovator promovat de companie a facut ca brandul să dobândească un înalt grad de loialitate. Cu aproape 14.000 de fani, pagina de FB www.facebook.com/LauraBaldini.ro are cele mai multe ‘like’-uri din această categorie, în timp ce site-ul http://www.laurabaldini.ro/ contribuie si el la cresterea vânzărilor.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info