In urma cu două decenii, Lindab introducea în vocabularul românilor termenul de ~ tiglă metalică. Astăzi, există deja circa 100.000 de clădiri cu acoperis original ~ Lindab în toată tara, iar segmentul de tiglă metalică a ajuns să ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Lindab aniverseaza 20 de ani de activitate pe piata din Romania

In urma cu două decenii, Lindab introducea în vocabularul românilor termenul de tiglă metalică. Astăzi, există deja circa 100.000 de clădiri cu acoperis original Lindab în toată tara, iar segmentul de tiglă metalică a ajuns să reprezinte 62% din totalul pietei de acoperisuri în volum si 57% în valoare.
Lindab România înseamnă astăzi: 89 de angajati; două unităti de productie cu o capacitate de 5,5 de milioane metri liniari; o retea puternică de distributie formată din parteneri strategici în toată tara, dar si din agenti proprii Lindab; un portofoliu de 20.000 de articole, aflat în continuă dezvoltare si, nu în ultimul rând, un brand respectat, prima alegere a beneficiarilor care îsi doresc calitate si siguranta lucrului bine făcut. Conform unui sondaj realizat de companie, 97,5% dintre clientii Lindab ar recomanda si altora produsele si serviciile companiei.
Compania a evoluat organic de-a lungul timpului, câstigând pas cu pas încrederea profesionistilor si a potentialilor clienti. În primii ani (1994-2001) s-au pus bazele business-ului, perioada fiind caracterizată de efort si învătare continuă. A urmat evolutia foarte bună din perioada de boom (2002-2008), după care criza economică a impus o strategie de reasezare si eficientizare (2009-2012). Începând din 2013, compania s-a concentrat pe recucerirea cotei de piată, diversificarea portofoliului de produse si dezvoltarea fortei de vânzări. În cei 20 de ani s-au făcut investitii totale de 95,4 milioane de lei în tehnologie, instruire si pregătire, reteaua de parteneri, promovare si proiecte de implicare socială.
”Fiind primul angajat al companiei si conducând de douăzeci de ani această organizatie, vă pot spune că am trecut prin foarte multe etape. Indiferent de situatie am iesit câstigători prin atitudinea noastră, care se reflectă în tot ceea ce facem – seriozitate, respect pentru calitate, simt antreprenorial, curaj, ambitie, pasiune, spirit de echipă si dorintă de învătare si îmbunătătire”, spune Andrei Sulyok, Director General Lindab România. ”De asemenea, acordăm o importantă foarte mare componentei de educare, la toate nivelurile – pregătirea propriilor angajati, a partenerilor, a fortei de vânzări, a specialistilor montatori si chiar a beneficiarilor finali, care trebuie să ia decizii legate de proiectele lor în cunostintă de cauză. Desi sunt multe oferte pe piată care promit avantajul ”ieftin si bun”, pentru oameni sunt din ce în ce mai importante calitatea si siguranta. Iar aici câstigăm clar teren!”, continuă Andrei Sulyok.
Pentru viitor, Lindab România ia în calcul dezvoltarea prin câtiva piloni importanti: consolidarea fortei de vânzări (proiectul ”Agentul Lindab”, cu accent pe vânzarea consultativă), lansarea de noi produse si intensificarea exporturilor. De asemenea, vor continua eforturile de promovare si consolidare a brandului în România.
Dacă până acum organizatia locală s-a concentrat cu precădere pe piata românească, pentru următorii ani se ia în considerare intensificarea activitătii de export, în mod special în tările vecine Bulgaria si Republica Moldova. În ceea ce priveste diversificarea ofertei de produse, la finalul anului trecut Lindab a lansat pe piata locală ferestrele de mansarde Lindab LT, oferind astfel o solutie completă de acoperis pentru proiectele de mansardare sau de renovare a spatiilor deja existente. Initiativa s-a bucurat de succes, deschizând noi oportunităti de dezvoltare pentru companie. De asemenea, Lindab a lansat recent un nou produs – sistemul accesibil de colectare si drenare a apelor pluviale Lindab Craft.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info