• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Symmetrica - 10% din cifra de afaceri, adusa de serviciile de montaj

Symmetrica - 10% din cifra de afaceri, adusa de serviciile de montaj

Echipele de montatori specializati au început să fie din ce în ce mai căutate pe piata din România, aproximativ 10% din business-ul  Symmetrica, liderul pietei locale de pavele si borduri vibropresate si cel mai mare producător de pe plan autohton, fiind reprezentat de astfel de servicii.

 

“În ultimii ani, am înregistrat tot mai multe cereri în ceea ce priveste serviciile de montaj, atât când vine vorba de sectorul public, cât si de cel privat. Cu toate acestea, echipele de montatori specializati sunt contractate mai ales în cazul proiectelor de mare anvergură,  aproximativ 30% dintre clientii persoane fizice fiind încă tentati să realizeze montajul independent, sau cu ajutorul montatorilor neprofesionisti”, a declarat Sebastian Bobu, Director Executiv al Symmetrica.

 

Potrivit acestuia, peste 10% din cifra de afaceri înregistrată în 2013 - 68,1 milioane de lei -  a fost adusă de serviciile de montaj, valoarea acestora în business-ul Symmetrica ajungând la aproximativ 6,81 milioane de lei (1,5 milioane de euro). 

 

În ceea ce priveste destinatia serviciilor de montaj Symmetrica, peste 60% din volumul lucrărilor efectuate sunt realizate în proiecte din sectorul public, restul de 40% fiind împărtite în mod egal între sectorul rezidential/comercial si cel privat (clientii persoane fizice).

 

În schimb, când vine vorba de proiectele în care compania a livrat produse până în prezent, aproximativ 10% dintre cele din domeniul public au solicitat si servicii de montaj. În acelasi timp, proiectele rezidentiale/private în care Symmetrica s-a implicat cu produse au solicitat, în proportie de 30%, si montaj, în timp ce 50% dintre persoanele fizice ce au achizitionat produse Symmetrica au dorit si acest serviciu. 

 

Symmetrica dispune, în prezent, de peste 40 de echipe de montatori specializati, care au acces la cele mai moderne echipamente de lucru si sunt pregătiti în permanentă pentru a se putea adapta cerintelor pietei. În plus, pe lângă colaborarea cu o echipă de montatori profesionisti, clientii care aleg serviciile de montaj ale Symmetrica beneficiază si de o reducere suplimentară la pretul produselor achizitionate si de garantie de doi ani pentru lucrarea efectuată.

 

Astfel, printre cele mai mari proiecte pentru care Symmetrica a asigurat si montajul se numără si lucrările publice realizate în parteneriat cu Primăria Iasi, Suceava si Bacău, pavarea parcărilor din cadrul magazinelor Lidl, cât si lucrările de pe Soseaua Alexandria - Rosiori.

 

Potrivit reprezentantului companiei, în timp ce peste 70% dintre români lucrează cu montatori specializati atunci când vine vorba de amenajarea curtii, 25% apelează la mesteri nespecializati, iar restul de 5% aleg să îsi realizeze singuri lucrările de montaj. 

 

Astfel, în ciuda faptului că cei care aleg să lucreze cu mesteri nespecializati plătesc initial un pret mai mic pentru montaj, acestia nu iau în calcul faptul că lucrările efectuate de o echipă neprofesionistă au o durată de viată mai scurtă si atrag cu sine cheltuieli mai ridicate pe termen lung.

 

În ceea ce priveste costurile unui montaj profesionist, potrivit Symmetrica, românii plătesc între 20 si de 30 lei pe metrul pătrat pentru realizarea unui pavaj pietonal si peste 50 de lei pe metrul pătrat pentru montarea unui pavaj carosabil. 

 

Atunci când vine vorba de montarea pavelelor, este foarte important ca toate etapele lucrării să fie corect executate: de la săpătura pământului si pregătirea stratului suport, până la montajul propriu-zis al pavelelor. Astfel, primul aspect care trebuie luat în considerare pentru a asigura executia unei lucrări de calitate este reprezentat de trasarea terenului pe care vor fi montate pavelele.

 

„Dacă stratul suport nu este pregătit în mod corect, lucrarea de montaj riscă să se deterioreze într-un timp relativ scurt. În acest sens, deosebit de important este ca initial să se realizeze o trasare corespunzătoare, cu pante de scurgere a apei si cu o compactare corectă a stratului suport”, a subliniat Sebastian Bobu.

 

Potrivit acestuia, în functie de tipul suprafetei pavate (carosabilă, pietonală sau mixtă) si de criteriile estetice ale fiecărui client trebuie calculează grosimea stratului suport (balast, piatră spartă, beton) si găsite cele mai optime solutii de dirijare si scurgere a apei din precipitatii.

 

După aceste operatiuni, se asează patul de pavaj ce reprezintă un strat de nisip uscat. Pavelele se asează apoi peste acest strat, cu rosturi de 2-3 mm, urmând ca la final acestea să fie umplute cu nisip fin. 

 

Înfiintată în 1994, Symmetrica este o companie 100% românească, producătoare de pavele, borduri si rigole vibropresate pietonale si carosabile, într-o gamă variată de forme si culori. 

 

Prima fabrică Symmetrica a fost inaugurată în 1999 la Veresti, judetul Suceava, urmată apoi de unitătile de productie de la Podu Iloaiei, judetul Iasi (2010), si Bolintin Vale, în apropiere de Bucuresti (2011). În 2012, compania a deschis două noi unităti de productie, la Prejmer, judetul Brasov si la sintereag, judetul Bistrita.

 

Principalele proiecte pentru care Symmetrica a livrat pavele si borduri se numără Arena Natională, parcul balnear din statiunea Vatra Dornei, magazine Carrefour, Lidl, Penny Market, parcări cu pavele ecologice în Bucuresti etc. De asemenea, produsele companiei au fost folosite pentru reabilitatea de străzi, trotuare si parcuri ecologice din întreaga tară.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//