• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Henkel achizitioneaza Spotless Group cu 940 milioane euro

Henkel achizitioneaza Spotless Group cu 940 milioane euro

Henkel AG & Co. KGaA a semnat un angajament cu fondul de investitii coordonat de catre BC Partners, pentru achizitionarea intregului pachet de actiuni al companiei Spotless Group SAS, Neuilly-sur-Seine, Franta. Tranzactia, inclusiv datoriile, a fost evaluata la 940 milioane euro si va fi finantata in numerar.

 

Spotless Group opereaza in principal in zona aditivilor pentru spalate (prespalare, indepartarea petelor, inalbitori), insecticide si produse pentru ingrijirea locuintei din Europa de Vest. Printre marcile fruntase ale companiei se numara Eau Ecarlate, Dylon, Grey si Catch.

 

In anul fiscal 2013 compania a generat vanzari de aproximativ 280 milioane euro. Spotless Group detine pozitii de top pe pietele mature din Europa, precum Franta, Italia, Spania, Benelux si Marea Britanie si are 470 angajati.

 

“Aceasta achizitie face parte din strategia globala Henkel de a investi selectiv in categorii atractive pe pietele mature“, a declarat Kasper Rorsted, CEO-ul Henkel. “Prin achizitionarea Spotless Group, ne intarim pozitia pe piata si intram pe segmentele de piata cu profitabilitate ridicata. Tranzactia va fi imediat reflectata in castiguri.”

 

“Marcile si tehnologiile de prim rang ale Grupului Spotless se incadreaza perfect in portofoliul nostru, atat in ceea ce priveste segmentele de pret, cat si ca acoperire geografica si, in plus, ne ofera un enorm potential pentru cresterea viitoare,” explica Bruno Piacenza, Executive Vice President si conducatorul diviziei Henkel Laundry & Home Care.

 

Achizitia va fi supusa spre aprobarea autoritatilor antitrust si este de asteptat sa fie incheiata cel tarziu in primul trimestru al anului 2015.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//