• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

HR Club cauta noua generatie de specialisti in resurse umane - 16 burse gratuite la Scoala de vara HR Club Next Generation

HR Club cauta noua generatie de specialisti in resurse umane - 16 burse gratuite la Scoala de vara HR Club Next Generation

HR Club (asociatia profesionistilor in resurse umane din Romania) va organiza in perioada 7-18 iulie 2014, pentru al 8-lea an consecutiv, scoala de vara HR Club Next Generation. Programul este dedicat tinerilor care doresc sa activeze in domeniul resurselor umane si consta in 2 saptamani de seminarii si traininguri sustinute de profesionisti de renume din HR, sesiuni de lucru in echipa si vizite de companii. HR Club investeste astfel in pregatirea si instruirea viitoarei generatii de profesionisti in resurse umane, misiunea Asociatiei fiind dezvoltarea profesionala a intregii comunitati de HR din Romania.    

 

Participarea la Scoala de vara HR Club Next Generation este gratuita pentru 16 studenti in an terminal sau masteranzi selectati in urma unui proces in doua etape. Prima etapa consta in evaluarea CV-urilor si a eseurilor transmise pe tema “Care sunt provocarile departamentului de resurse umane in dinamica contextului actual?”, iar a doua etapa este cea de intervievare a candidatilor selectati in urma primei etape de selectie. Termenul limita de inscriere este 1 iunie 2014. Detalii despre procesul de aplicare sunt disponibile pe website-ul Scolii de vara HR Club Next Generation 2014. 

 

In cele 7 editii anterioare, peste 140 de studenti s-au intalnit cu peste 120 de tutori, membri HR Club - consultanti, traineri si practicieni din marile companii romanesti si multinationale. 

 

Aproximativ 60% dintre alumni scolii de vara lucreaza deja in resurse umane in Romania sau in afara tarii. Alti 20% dintre acestia isi continua studiile in domeniu sau activeaza in ONG-uri. De asemenea, o parte dintre studenti au primit oferte de angajare sau stagii de practica in domeniul resurselor umane chiar de la tutorii scolii de vara.

 

HR Club este asociatia profesionistilor in resurse umane din Romania. Infiintat in anul 2004, misiunea HR Club este de a incuraja dezvoltarea resurselor umane prin sprijinirea si promovarea celor mai bune practici in domeniu. 

 

In prezent, HR Club are un numar de 450 de membri, din peste 300 de organizatii ce activeaza in principalele industrii din Romania reprezentand peste 270.000 de angajati. HR Club este membru al Asociatiei Europene pentru Managementul Oamenilor (EAPM) si membru al Federatiei Mondiale a Asociatiilor din Domeniul Managementului Oamenilor (WFPMA). Din august 2013, HR Club este membru in Consiliul Economic si Social.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//