Fundatia Friends For Friends si Avon România lansează Bursele Superscrieri/Avon, un program ~ a cărui menire este să sprijine financiar si profesional autorii români de ~ creative non-fiction care pot să gândească, să documenteze si ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Superscrieri si Avon ofera 3000 de euro - burse pentru realizarea a 3 proiecte jurnalistice

Fundatia Friends For Friends si Avon România lansează Bursele Superscrieri/Avon, un program a cărui menire este să sprijine financiar si profesional autorii români de creative non-fiction care pot să gândească, să documenteze si să finalizeze proiecte jurnalistice complexe, de profunzime, pe tema violentei domestice din România.
Programul constă în trei burse în valoare de 1.000 euro fiecare si se desfăsoară sub umbrela Premiilor Superscrieri. Acestea reprezintă o competitie care premiază, din 2011, jurnalismul narativ si scriitura creativă si pentru 2014 ne-au pregătit o surpriză: e primul an în care Superscrieri are si un program de burse, de finantare de continut.
Poate câstiga o bursă Superscrieri/Avon orice autor din România – indiferent că este profesionist sau amator, jurnalist sau blogger, se exprimă prin cuvânt sau prin imagine, publică pe platforme traditionale ori exclusiv în mediul digital. Organizatorii încurajează, totusi, proiectele complexe, de mare impact, realizate de echipe autor + fotoreporter/artist vizual. Termenul limită de trimitere a formularului de aplicatie, disponibil pe www.ffff.ro/burselesuperscrieri, este 9 mai 2014.
Din juriul care va selecta bursierii fac parte: Dan Duca, Liviu Iolu, Mihnea Marută, Paul Radu, Raluca Kisescu, Simona Tache,Vlad Mixich si Vlad Petreanu. Întreg programul se va desfăsura sub îndrumarea Monei Dîrtu, care va sustine si partea de mentorat dedicată bursierilor în perioada realizării materialelor.
Raluca Kisescu, director de marketing Avon România si membră a juriului, justifică investitia într-un astfel de proiect: “Suntem bucurosi să fim printre primele companii multinationale din România care sustin Jurnalismul Responsabil. Asa cum Moise Guran spunea, în discursul lui de multumire pentru Premiul pentru Excelentă în informare si educare TV acordat de IAA, televizorul si mass-media în general sunt instrumente extrem de puternice si depind de finatarea noastră. Anul acesta am ales să finantăm documentare si proiecte fotografice, care sperăm noi, vor crea noi modele sociale si noi instrumente de informare si educare a publicului feminin si nu numai.”
“Până la urmă, Superscrieri si Avon investesc istet, non-traditional, în continutul de calitate. Modelul clasic, dacă esti companie, e să cumperi publicitate în acele media care cultivă o perspectivă proaspătă si curajoasă asupra lumii. Dar iată că poti investi si altfel, finantându-i si îndrumându-i pe cei care au ceva de spus si pot s-o facă, dar cărora le lipseste contextul. E o formulă bună, cred eu. si mai cred că jurnalismul quality are nevoie să-i fie alături toti prietenii lui, mai vechi sau mai noi, ca să-si poată păstra, în anii ăstia crânceni, sufletul“, spune Mona Dîrtu, care va sustine programul de mentorat dedicat câstigătorilor burselor.
“Mă bucur enorm că după numai 4 ani Premiile Superscrieri au substantă si încep să prindă conturul pe care l-am dorit de la început, acela de mici premii Pulitzer ale României. Iar din constatarea că în anii ăstia autorii de valoare au mare nevoie (si) de sustinere, pe lângă recunoastere, se naste si acest mic pui al Superscrierilor, respectiv un program de burse. tin să multumesc tuturor sustinătorilor nostri în acest demers, în special Avon România. Sunt rari oamenii si companiile care pricep ce impact are în societate scriitura creativă.” , declară Sorin Trâncă, Presedintele FFFF.
Printre sustinătorii programului Bursele Superscrieri/Avon se numără: HotNews, Dilema Veche, Centrul pentru Jurnalism Independent, RISE Project, Sapte Seri, Blitz TV, Decât o Revistă, Blitz TV, Sub25, Romania Pozitivă.
Lansate în 2011, Premiile Superscrieri reprezintă o competitie care promovează jurnalismul narativ si scriitura creativă despre oameni, evenimente si momente reale. Cu un istoric la primele 3 editii de 462 de participanti cu 721 de lucrări înscrise, cu peste 30 de câstigători si premii în valoare totală de aproape 10 000 de euro, competitia îsi propune să încurajeze în România acele povesti puternice si texte de calitate care informează corect, emotionează, modifică perceptii si atitudini.
Fundatia Friends For Friends (FFFF) sustine creativitatea practică. Dintre cele mai cunoscute proiecte FFFF: Creative Fitness Studio – program de antrenare si dezvoltare a creativitătii, expozitia Ciorne 2.0, Biblioteca FFFF – peste 1500 de cărti utile profesionistilor implicati în industrii creative, evenimentele de la Caffffe Creativa si, nu în ultimul rând, Premiile Superscrieri. FFFF a fost fondată de agentia Friends Advertising, aceasta fiind si principalul sustinător si finantator al fundatiei.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info