• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

3 ani de Clickshop.ro - campanie promotionala cu 33 de ore de reduceri

3 ani de Clickshop.ro - campanie promotionala cu 33 de ore de reduceri

Pe 14 aprilie 2014, începând cu ora 09:00, clientii Clickshop.ro sunt invitati la un maraton al reducerilor de pret ce va dura 33 de ore – până marti, 15 aprilie, ora 18:00. Campania marchează aniversarea de 3 ani a  mall-ul online al Romtelecom.

 

Cu această ocazie, mii de produse vor avea aplicate discounturi variate, de până la 3.300 lei, cele mai mari reduceri de pret urmând să fie aplicate pentru produsele din categoriile Electronice, Electrocasnice si IT. Produsele cu cele mai mari discounturi sunt disponibile în sectiunea Maraton de reduceri.

 

De asemenea, Clickshop.ro anuntă serviciul de livrare express, în termen de până la 24 de ore. Acesta este disponibil, deocamdată, pentru peste 2.000 de produse incluse în campania promotională de discounturi. În plus, cei care comandă produse de pe Clickshop.ro în perioada 10 aprilie - 10 mai inclusiv si achită prin intermediul Card Avantaj pot alege să beneficieze de 10 rate fără dobândă.

 

„Încă de la lansare, Clickshop.ro s-a dovedit a fi un proiect de succes, înregistrând în fiecare an cresteri atât în numărul de vizitatori, cât si în ceea ce priveste vânzările. Numai în 2013, valoarea vânzărilor a crescut cu 25% fată de 2012. Iar de la mijlocul lunii martie, suntem prezenti si în Ungaria, prin clickshop.hu. Indiferent de tara de origine, clientii nostri beneficiază, pe lângă preturi atractive si competitive la nivelul întregii piete, si de garantia germană a calitătii produselor”, a declarat  Alina Cazacu, Manager Non Core eActivities Romtelecom & Cosmote România.

 

Cele mai bine vândute produse de pe Clickshop.ro sunt, de regulă, televizoarele, tabletele, aparatele de făcut cafea, electrocasnicele mici si smartphone-urile. Electronicele (în principal televizoare) generează 50% din vânzările Clickshop.ro, ca valoare, urmate de produsele IT&C cu 20%, electrocasnice cu 16%, respectiv Foto&Video si Casă&Grădină cu 14%. 

 

Garantat de Romtelecom, Clickshop.ro este primul mall online detinut de un operator telecom. Acesta oferă o gamă largă de produse, de la electronice si produse IT, la echipamente pentru casă si grădină si de lifestyle, apartinând unor branduri internationale de marcă, cu mai multe produse decât cele deja cunoscute pe piata românească. De la 2.000 produse în 7 categorii la momentul lansării (aprilie 2011), în acest moment, pe www.clickshop.ro sunt disponibile aproximativ 15.000 produse, organizate în 10 categorii.

 

Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piata românească de telecomunicatii, Romtelecom oferă astăzi o gamă completă de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet si voce. La finalul anului 2013, Romtelecom avea peste 4,85 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă si voce, precum si solutii complexe de business ICT. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//