• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mazda a produs autovehicului SKYACTIV cu numarul 1 milion

Mazda a produs autovehicului SKYACTIV cu numarul 1 milion

Mazda Motor Corporation a anunţat că producţia celor trei autovehicule echipate integral cu tehnologia SKYACTIV - Mazda CX-5, Mazda6 şi Mazda3 -  a depăşit 1 milion de unităţi, atingând 1.040.000 la sfârşitul lunii martie 2014. Toate cele trei modele au adoptat întreaga gamă de tehnologii SKYACTIV. Reperul a fost atins la doi ani şi patru luni de la demararea producţie Mazda CX-5, în noiembrie 2011.

 

Mazda a dezvoltat tehnologia SKYACTIV cu scopul de a oferi fiecărui client o performanţă excelentă în ceea ce priveşte siguranţa şi mediul, fără a renunţa la plăcerea de a conduce specifică mărcii. Gama inovatoare de tehnologii este rezultatul unei revizii fără compromis, care a avut ca obiectiv îmbunătăţirea eficienţei componentelor de bază care dictează performanţa automobilului, precum motorul şi transmisia, concomitent cu reducerea greutăţii. Noua generaţie de automobile echipate cu tehnologia SKYACTIV a adoptat, de asemenea, şi designul Mazda KODO – Soul of Motion. Acesta exprimă puterea, frumuseţea şi tensiunea specifice mişcărilor animalelor neîmblânzite.

 

Cu ocazia acestui eveniment, Masamichi Kogai, Preşedinte şi CEO Mazda, a declarat: “La Mazda, depunem toate eforturile pentru dezvoltarea autovehiculelor SKYACTIV. Am atins cifra de 1 milion pentru că aceste modele au rezonat cu clienţii noştri peste tot în lume. În numele Mazda, daţi-mi voie să mulţumesc fiecăreia dintre persoanele care a cumpărat una dintre maşinile noastre. Având un spirit care provoacă şi depunând mult efort, Mazda va continua să creeze maşini şi mai interesante, care vor îmbogăţi viaţa proprietarilor lor. Acest lucru ne va ajuta să construim o relaţie puternică şi de durată cu clienţii noştri”.

 

Mazda va continua eforturile de extindere a gamei şi planifică introducerea altor 5 modele dotate cu tehnologia SKYACTIV până în martie 2016.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//