• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ariston - crestere de 20% a vanzarilor de centrale termice in condensare in 2014

Ariston - crestere de 20% a vanzarilor de centrale termice in condensare in 2014

Ariston Thermo România, liderul pietei locale de centrale termice si boilere, mizează în acest an pe o crestere a vânzărilor în volum cu 20% pe segmentul centralelor termice în condensare datorită interesului tot mai mare pe care românii îl au pentru sistemele de încălzire ce aduc un plus de eficientă si economii, dar si pe un avans de 5% pentru modelele conventionale. 

 

„În 2013 business-ul Ariston s-a situat la acelasi nivel ca si în 2012, atât din punct de vedere al cifrei de afaceri, cât si al volumelor comercializate. Astfel, în acest moment, circa 65% din vânzările companiei sunt generate de centrale termice murale, 30% de boilerele electrice, restul revenind sistemelor solare, pompelor de căldură si aparatelor de aer conditionat”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

 

Potrivit afirmatiilor sale, pentru anul în curs este previzionat un avans al vânzărilor în volum, atât pe segmentul centralelor termice în condensare, cu cca. 20%, cât si pe cel al centralelor termice conventionale, cu cca. 5%. 

 

„Cresterea estimată pentru acest an pe segmentul centralelor în condensare are la bază schimbarea treptată a comportamentului de achizitie al românilor, acestia fiind tot mai mult interesati de produsele cu un grad tehnologic ridicat ce asigură o eficientă sporită si costuri reduse chiar si cu 35%”, a subliniat Cătălin Drăguleanu.  

 

Acesta a mai adăugat că extinderea gamei de produse Ariston cu produse ce răspund actualelor cerinte ale pietei si vin în întâmpinarea româniilor care îsi doresc achizitionarea de sisteme de încălzire ce încorporează functii performante si dezvoltarea teritorială si profesională a retelei de Centre de Asistentă Tehnică vor avea, de asemenea, un impact pozitiv în business-ul companiei în 2014. 

 

„Încă din 2012 am observat o înclinare tot mai mare a românilor către centralele termice în condensare, acest trend mentinându-se si în 2013. Astfel, dacă în urmă cu 5 ani doar maximum 1-2% dintre centralele Ariston vândute pe plan local înglobau această tehnologie, în 2013 procentul a crescut la peste 6%, iar în acest an ne dorim depăsirea acestui rezultat”, a mai adăugat reprezentantul companiei. 

 

În ceea ce priveste piata locală de centrale termice de apartament, reprezentantul Ariston Thermo România a afirmat că, anul trecut, nu s-a putut observa o evolutie deosebită, principalele motive fiind situatia incertă din punct de vedere economic si puterea de cumpărare în scădere.

 

„În 2013, piata locală de centrale termice a suferit un usor declin în primul semestru, pentru ca în a doua jumătate să recupereze decalajul. Astfel, estimăm că anul trecut, vânzările de profil au rămas aproximativ la acelasi nivel ca si în 2012, atât în ceea ce priveste volumul, cât si valoarea”, a spus Cătălin Drăguleanu, subliniind însă că s-a observat o modificare a mixului de modele vândute. 

 

Astfel, chiar dacă centralele termice conventionale sunt, în continuare, cel mai mult alese de către români, cele în condensare reprezintă sub 10% din piată.

 

„Estimăm o crestere si în acest an a ponderii centralelor termice în condensare vândute pe piata locală nu numai datorită consumului redus si a economiilor pe care le pot aduce pe termen lung, ci si datorită educării populatiei cu privire la directivele europene care impun comercializarea exclusivă a centralelor în condensare începând cu septembrie 2015”, a mai afimat reprezentanul Ariston. 

 

În ceea ce priveste destinatia centralelor achizitionate, în acest moment aproximativ 65% dintre centralele vândute pe plan local sunt comercializate către locuintele ce au renuntat la sistemul centralizat de încălzire. În acelasi timp însă se poate observa un avans al vânzărilor destinare înlocuirilor la cca. 15-20% din piată, pe plan local existând un parc de centrale instalate în urmă cu aproximativ 15 ani ce este treptat înnoit. Restul de cca. 10-15% din piată revine noilor constructii.

 

Reprezentantul companiei a mai adăugat că, per total, piata de centrale termice va fi influentată si în acest an de situatia CET-urilor din tară si de deciziile privind costurile Gcal, dar mai ales de debransările determinate de o iarnă cu costuri mari la încălzire.

 

„Costul de productie mediu la nivel national al unei Gcal în sistem centralizat, calculat la nivelul lunii decembrie 2013, este de 345 lei/Gcal, în timp ce o centrală termică are un cost de cca. 145 lei/Gcal. În acelasi timp, pretul mediu al Gcal plătit de populatie este de 239 lei/Gcal, însă acesta diferă foarte mult de la oras la oras în functie de valoarea subventiilor pe care le pot aloca autoritătile locale”, a mai spus Cătălin Drăguleanu. 

 

Astfel, conform afirmatiilor sale, cele mai mari facturi din această iarnă au venit pentru locuitorii din Constanta, unde pretul de facturare al Gcal este de 359 lei/Gcal. Pe locul al doilea în topul celor mai mari preturi plătite se află judetul Harghita - 335 lei/Gcal, urmat Brăila – 310 lei/Gcal si Giurgiu - 300 lei/Gcal.

 

“Conform informatiilor din presă, costurile primelor facturi din această iarnă au suferit cresteri majore comparativ cu iarna trecută cu toate că pretul de facturare al Gcal la nivel national nu a avut modificări majore. Astfel, suntem de părere că acest fenomen va determina tot mai multi români să ia în considerare un sistem propriu de încălzire”, a încheiat Cătălin Drăguleanu. 

 

Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre cei mai importanti jucători internationali în productia si furnizarea unei game complete de echipamente si servicii destinate încălzirii si producerii de apă caldă menajeră.

 

Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale si de pardoseală, conventionale si în condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux si Rendamax, boilere electrice si indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer conditionat, pompe de căldură si panouri solare.

 

Ariston Thermo Group a înregistrat în 2012 vânzări totale de 1,32  miliarde de euro, în crestere cu 5% fată de 2011. Compania detine 19 unităti proprii de productie în 10 tări si 15 centre de cercetare în 8 tări, având în total 6.800 de angajati în cele 46 de filiale aflate în 30 de tări. Compania asigură, de asemenea, o distributie ce acoperă peste 150 de state din întreaga lume. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//